Catatan

Tunjukkan catatan dari Mei, 2018

Ramadhan pertama..

Tahun ni pertama kali Mummy struggle sambut Ramadhan bersama 3 anak tanpa bibik... Huhuhu...

Sebelum ni ada bibik Erni, bibik Seri & bibik Sarbiah...
Tahun ni yilek pocik.... Maka buat pertama kalinyelah, bangun untuk siapkan sahur... Sebelum ni 9-10 tahun bangun je sahur dah ada orang siapkan makan... Bangun terus makan je.... Bangun pun 20-15 minit sebelum imsak... Haaaa.. tahun ni merasalah bangun jam 4.30 pagi sediakan juadah sahur. 
Kalau untuk diri sendiri aje mmg senang, tapi ni kena fikirkan anak2... nak bagi diorg makan selera bagai... Sediakan air milo panas semua...
Tapi, alhamdulillah... Bebudak ni senang kejut. Takde nak berheret bagai ke meja makan... Kejut sekali je dah boleh bangun... Puji2 sikit... Gosok2 badan sikit terus zassss bangun... Dah masuk hari ke enam ni diorg masih bersemangat nak sahur....
Syukurlah kan, diorg senang di urus.. Lepas sahur, diorg tengok TV jap dalam 15 minit. Terus mandi bersiap untuk ke sekolah pulak
Takde nak tidur balik... So dalam …