Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari, 2018

Dua bulan setelah bibik tiada

Eceh tajukkkk...

Yep. Dah dua bulan bibik back for good. Dah 2 bulan jugak aku tunggang langgang takde bibik.....

Tapi, baru sekali je panggil cleaner datang rumah... Huhuhu...

First weeks mmg semangat lagi nak vacuum rumah, mop lantai, sapu lantai... Then few weeks after dah start merundum... Dah start lemau.... Dah jadi malas... Huhuhu...

Anak2 paling terkesan, dengan baran aku yang tak tahu bila nak surut ni.... Baran satu, stress satu....

Bila malas masak, eh bukan malas... Tapi serius.. Tak sempat... Tak sempat masak aku beli makanan... Tapau or makan terus kat kedai..

Actually seawal 5.30 pagi aku dah bangun.. Sediakan bekalan untuk anak2... Qila akan bangun sekali mandi dan solat. Then kejutkan Ariq... Lepas mandi solat, aku bersiap separuh... Separuh means pakai baju & make up... Tudung belum lilit lagi...

6.40 pagi WAJIB keluar rumah untuk hantar Qila & Ariq... Amily aku heret sekali masuk kereta. Dulu awal2 dulu, dia bangun jugak... Enjoy the morning view.. Tapi masu…