Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2016

week 16

Imej
Dah 16 minggu tak dapat melihat wajah Daddy...
Ya Allah, rindunya...
Kadang-kadang aku terfikir... Bukan kadang-kadang, tapi sangat kerap aku terfikir.. Apelah yang ada dalam hati budak2 bertiga ni... Nak tanya takut... Tapi, adekah mereka juga rasa seperti aku... Perit pedih merindui orang yang telah tiada di dunia ini? Apa yang diorang rasa agaknya...
Terutamanya Amily, sebab dia belum pandai bertanya... Ariq? Adakah dia pendam rasa?
Kali terakhir dia ke pusara Daddy, dia hanya diam sahaja... Takde bercakap apa2 dengan Daddy.. Hanya A'qila sahaja yang bersuara.. 
Aku sudah mula 'selesa' menguruskan diri dan anak2 tanpa bibik... Sudah sebulan bibik pulang... Alhamdulillah, walaupun penat dan kadang2 datang stress. Tapi masih boleh dikawal lagi.
Rumah memanglah bersepah, tapi alaaa.. Bukan ada sesiapa pun nak datang... Cuti sekolah pun takde kemana... Adelah sekali bawa budak bercuti dalam Melaka. Tu pun dah buat mereka happy...
Ohya, Qila sudah bertukar ke sekolah baru..…