Ahad, Oktober 23, 2016

Eiffel Tower - sunset

 Masih belum boleh move on dengan Eiffel Tower.... Huhuhu...

Kali ni weols pergi senja.... Puas hati sangat dapat lihat sunset (walaupun tiada matahari terbenam) tapi tetaplah, senja bertukar dari siang ke malam tu kan..... Ramai orang tapi ada aku kesah. Moment ni bukan selalu dapat. Entah2 ini kali pertama dan terakhir aku dapat datang kesini.... 

Memang pun kot... Tak kuasa lah nak datang Paris lagi... Baik spend time kat England, lagi best...
So memandangkan aku takkan datang ke sini lagi, makanya.... Sangat banyak gambar Eiffel pada entry ini........ Cantik kan?? Langitnyaaaa... Saujana mata memandang.. Dengan sejuknya.. Ahhh! Sangat best. Kalau pergi couple dengan yang tersayang pasti lagi best.... Kalaulah Bi ada disini.................

Bangga dengan camera sendiri... (tibah)


Berpuluh shoots ku ambil.... Tetap tak puas....

Tetap nak saranghe..... Janganlah nak kecam... Huhuhu...



Kami turun ke bawah sikit.... Ohye ini area Trocadero... Orang kata view paling cantik dari sini.. Tapi tengok waktu jugak... Kalau petang mmg sini terbaik... Pagi, better dari taman belah sana nun...

Dah maghrib dah....... 

Ok dah malam...... Tiba2 rasa makin sejuk membeku...... Huhuhu...

Dekat sini ada coffee shop jual donut, crepe, wrap dan macam2 lagi... Dah dua kali aku ulang beli nutella donut dan cappucino. 
Sedapppp... Makan panas2 masa tengah sejuk membeku ni..... Kenyang jugakle....

Masa ni lah beberapa minit lepas ni, masa nak turun ke metro station, aku betul2 tak sedar phone aku yang aku letak di pocket sling bag yang aku pakai ni telah diragut orang. Memang sangat pantas.... Tak rasa langsung!!! Sedihnya hanya Allah yang tahu... Bi belikan phone tu surprise untuk bini dia ni tapi sampai hati mamat tu curi phone tu.... Bukannya laku sangat pun sebab 16g je pun.... Sakitnya hati.... Tu sebab aku menyampah nak datang sini lagi... Memang tak lah! Pui....

Punyelah berwaspada setiap masa sebab sini mmg banyak pickpockets! Kongajar... Nasib wallet dan passport aku tak diragutnya... Haih...

Bodoh punya pencuri... Setakat 16g pastu asyik hang... Padan muka ko.... 

Malam tu sedihlah tidur sebab tak dapat whatsapp anak2.... Semua no phone hilang. Nasib baik no phone mama aku hafal... Huhuhu... Esok dah nak le London... Memang tak sempat nak report police.... Stress!!!! 

Malam ni sangat stress. Mana nak packing barang lagi.... Sakit badan noks...

Esok dah nak ke London, sangat tak sabar!!!!! 





1 ulasan:

Adam berkata...

Aduh, selagi ada matahari bulan dan bintang.


From:
http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.my