Jumaat, Ogos 28, 2015

Wedding Ayu dan Ayie di Borak Ombak...

2 weeks kot lepas raya, ada wedding invitation kat KL. Kat Bora Ombak..

Aku dah lama kenal Ayu, sekal zaman fotopages, sejak zaman anak dara lagi... Masa wedding aku pun dia datang kan, so takkanlah aku tanak datang wedding dia ni....

So ayuh kita....

On the way, Qila pakai tshirt je....
Dah sampai KL baru tukar gown.
Budak ni pun sama pakai tshirt je dulu... Amily, kena ikat... Dia mmg akan tido kalau diikat dalam carseat. Tapi lately dia manja betul. Nanti mesti merengek nak cari Mummy nak tido atas pangku..
Dalam 12.30 kot kami sampai. Orang tak ramai lagi... Tapiiiiiiii... Makanan lauk pauk kenduri sangatlah sedap. First time aku makan rendang daging palempang uols.... Sedap bertambah2.... Heuheuheuheu...
Kami pilih meja hujung. Sedaple menambah. Menu memang terbaik!!! Bukan macam nasi minyak/beriani biasa... Bowringgggg....
Penganti lalu berarak boleh nampak dalam cermin meja kami... Heuheuheuheu...
Amily cotet tanak makan. Dia tengah khusyuk tengok pengantin....
Sweet sangat......

Cantik dan kemas songket dia. Org skrg suka sangat pakai lace, sesekali nampak pengantin pakai songket, smart jugakle kan....
Pelamin pun kemas simple tapi cantik.... Sweet kemas ... Mak suka....
Aku lama jugak kat sana. Sebab Bi terjumpa kawan lama.... Haisshhh.... 

SO janganlah sakit mata ye uols sebab asyiklah selfie sbb bosan gak nak tunggu bebudak habis makan jajan dr goodies bag memasing...
Doorgifts dari mempelai....
Terpaksa kacau Ayu dan suami makan jap.... Sebab nak balik dah....

Kat luar, weols bergambar lagi.... Nguehehehe

Last aku datang sini masa bujang. Skrg tempat ni dah tak berapa cantik macam dulu. 
Qila ambil gambar ni.... Sengetlah pulak Mummy kena crop. Jangan makan hati bagi canlah wey.... Heuheuheuheu...
Suka gambar ni.........

Empat insan paling penting dalam hidup aku pinjaman dari Allah s.w.t

Sayang diorg sangat....

:P

3 ulasan:

Sherwieyna Muzzawer berkata...

Salam.

Comelnya. selamat pengantin baru untuk pengantin ye.

Selamat hari merdeka!

vimax asli berkata...

ok

Agen pulsa online berkata...

bagus gan postingan ya..mantap..
lanjut trus postingan ya gan.