Jumaat, Ogos 07, 2015

Raya ketiga...

Nak jugak upload kat blog uols....... Kata kenang-kenangan kaaannn..

Kami masih di kampung masa raya ketiga tu... Means masih ada kat Muar le... Dari Muar gerak pagi kot. Ni kat rumah pertama ke eh? 
Anak2 aku suka makan ni... Diorg kata cupcakes... Banyak diorg makan....
Ayuh bergambar dulu.... Muka masing2 masih suci sebab belum kepam dengan peluh lagi..... Heuheuheuheu...

Qila yang ambil gambar ni.... Amily tengah tidur masa ni... Kuat tidur betul anak dara aku tu....
Kat rumah pertama tu ada harimau noks.... Buat halau monyet kot...

Lepas tu weols ke MITC...
Anak2 bersalaman untuk duit raya... Semua dapat RM5 termasukle aku dan Bi... Ngueheheh..

Ni Ketua Menteri Melaka. 
Ada live band... Korang takkan tak kenal siapa ni kan???
Agak susah nak ambil gambar mereka bertiga. Salah seorang mesti akan tersepit punya...
Nak ambik gambar berdua pun susah.... Ada dua juon menyelit belakang bontot aku tu.... Tolak2 aku dari belakang. Sakit hati mak! Cer tcari mana kepala Ariq... Buehehehe..
Weols sambung raya, tapi sempat drive through McD sebab anak2 tak cukup makan... Ariq merengek nak nasi... Kat openhouse mana nak dapat nasi. Dah alang2 drive through, semua order burger untuk diri sendiri... Ngueheheh...

Ni atas ni entah rumah ke berapa entah....

Layaaaaaaaaaaannnn... Sampai rumah Muar malam.

1 ulasan:

norhidana miswan berkata...

cupcakes kecik yek.... ok lah tu jnji diaorg layan mkn sekut raya

hehehee baru nk romantiik2 ada dh yg ngaco yek kaco daun tau ariq