Ahad, Julai 26, 2015

2 Syawal 2 rumah sahaja.. Hehehe

Raya kedua kami ke Yong Peng.... Yong Peng adalah tempat wajib setiap tahun sebab rumah satu-satunya bapa saudara Bi belah Abah dia. Lagipun nenek Bi tinggal dengan bapa saudaranya tu. Tapi baru sebulan lepas nenek dia meninggal so kena gak pergi utk ziarah kubur...

So ayuh kita....
Tapi Amily tertidur pulak...... Dia merajuk apa entah sampai tertidur macam ni...
Bi bising kami bergambar depan Amily macam tadi tu.... So ayuh bergambar berempat sahaja....

Aqila sentap muka moncong empat belas sebab fed up asyikle bergambar...
Kami ikut laluan dalam. Belah sana jammed sesak berkilo-kilo meter... Kami smooth je... Gila berlagak... Huhuhu...
Panjang jugak perjalanan kami nak dekat pukul 3 baru nak sampai... Huhuhuhu.. Siap singgah petrol station makan maggi cup sebab teringin... Heuheuheuheu...

Ni si manja ni kalau datang mengada dia, tanak duduk kat belakang... Datang merayap ke depan nak duduk dengan Mummy.... Ngada betul...
Perasan tak masa raya pertama Mummy ikat rambut Qila jadi tocang lipan banyak2.. Raya kedua rambut dia jadi kerinting kembang sampai ke petang. Suka dia sebab mmg dah lama nak rambut kerinting macam Amily... Heheheheh..
Agak bosan sebenarnya kat Yong Peng ni.... Sebab tu bebudak ni bergelimpangan macam ni.. Lepas rumah kedua, kami terus balik ke Muar. Kali ni balik lalu hiway, tapi sengal gi masuk exit Bkt Gambir. Punyelah jammed! Malam pkl 8 baru sampai! Sheessshh...
Ohye, dari kiri Aqila shoot. Tengah Ariq yang shoot... Yang paling kanan siapa lagi yang shoot kalau tak bukan Amily.... Hehehe Comel je low angle...
Ohye ini buaian kat rumah kedua.... 

Masa layan jammed tu Bi bengang dengan aku sebab aku yang bagi suggestion masuk exit Bkt Gambir... :P

Ko tengok anak2 tidur sampai ternganga macamlah letih sangat....

Amily tak duduk dalam carseat, tapi abam yg lelebih....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tapi ada yang lebih capek dari segala capek....
.
.
.
.
.
.
.
Ko hado??????


Boahahahahahahaha... Kemain sedap dia membuta kat belakang nun. Nak aje aku baling dengan kotak tisu!

Pffthhh!

1 ulasan:

wan muliani berkata...

Lama tak melawat Akak kawasan ni. Selamat Hari Raya... maap Zahir & Batin...