Jumaat, Mei 01, 2015

Kolagen TERHEBAT pernah aku cuba dan makan!!

 Uolllls!!! Aku sangat happy sebabnya, stocks Kolagen aku dah sampai..........

Lama gak nak tunggu stocks ni sebabnya, nak habiskan dulu Kawaii Kolagen set Jihan Muse yang aku dah amalkan before this....

Actually, 8 bulan lalu aku dah amalkan Toujours Dust - Hanis Zalikha punya tu... Tapi sebabkan rasanya pure sangat dan sangat hanyir dan payau, tekak susah nak terima..  Lepas guna 2 botol terus bertukar ke Kawaii. Sebab murah.... 

Sekali nan hadooooo perubahan pun. Sebab aku boleh rasa, perubahan ketara kulit masa makan Toujours, kulit sangat anjal. Tapi bila makan Kawaii kulit macam kendur balik jeghs...

Ingat nak makan Toujours Shots balik tapi maaaakkk mahalnyaaaaaa... Satu set dah nak dekat RM200!!

So nak dijadikan cerita...... Masa wedding Yana Shamsudin Februari lalu, aku dipertemukan dengan D-Collagen ni.....

Dia ada bagi free as door gifts kolagen ni...  Dia kan Duta produk ni... Uols tahulah kaaann, sedara mara mesti dapat lebih... Heuheuheu... So aku try sebulan uols... Merasalah jugak aku dapat makan kolagen FREE sebab dia kan sepupu laki aku... Kalau dipilih bergambar dengan Farid Kamil & Diana, aku prefer bergambar dengan KOLAGEN tu... Heuheuheuheu...

Lepas sebulan try, aduhaiiiiii...

BESTNYAAAAAAAAAAAAAA....

Rasa kolagen tetap ada dalam rasa manis2 tu... So maknanya kuantiti kolagen memang banyak... 

Aku yakin lah kan sebab aku dah try berjenis kolagen before this... Dan one more thing, aku pernah makan kolagen pure so aku tahulah yang mana satu kolagen yang betul..

Kalau manisss aje, takde payau2 hanyir haaaa tu memang tipulah tu...
Inilah D-Collagen yang aku cakapkan ni.... Semua ni aku punya!!!!

Kulit aku dah tak kusam lagi, nampak cerah walau baru telan sebulan... Kalau sengih tu nampaklah timbul pipi aku ni... Itu tandanya muka aku dah kembali anjal... Satu lagi, kalau sengih, garisan kat mata aku dah tak ketara lagi... Kalau korang perasan, sejak makan kolagen ni aku selalu ambil gambar senyum sengih nampak gigi sebab gigi aku pun dah tak mudah berdarah lagi... Pipi pun dah anjal katakaaannn...

Ohya rambut pun dah tak gugur... Tangan kalau garu dah takde garisan putih lagi... Itu tandanya kulit dah tak kering....

 Boleh rasa bezalah masa makan Kawaii... Jauh lagi best D-Collagen ni... 

Kalau korang beli satu set, dapat pakej ni lah.... Stok ni kalau makan ikut aturan tahan sebulan...

Ok sangat uols!!! Semua perempuan kena jaga penampilan.... Luar dan dalam tentunya....

Cara minum pun memang sangat mudah!!! 

Meh aku ajar meh :-

 Macam buat susu anak jeghsss....

Ambil dua scoop penuh, tuang ke dalam shaker yang telah diletak 150ml air sejuk... Bukan air suam tau!

Lepas tu shake shake lah uols......
 Rasanya amatlah sedaaaaaaappp...

Sumpah tak tipu.... Manis sikit masam sikiiittt... Then ada rasa masam payau kolagen sikit.. Kalau uols ambil kolagen drinks yang rasa manis masam je memanglah kandungan kolagennya sikit! Manalah nak berkesan kan?

Jangan risau shaker ni ada penanda aras air berapa banyak kau nak letak...

Aku amalkan minum sebelum nak tidur... Malam tau.. Bukan tidur siang!!

Tapi, syaratnya kau kena minum banyak air sebabnya... Badan akan rasa panas sikit... Sebab selain kolagen, bahan utama D-Collagen ini adalah :-

Sarang Burung

Pitera

Madu Lebah

Stem Sel Epal

Goji Berry

Sengkuang Putih


Putih, Cerah, Gebu & Berseri seawal TUJUH hari.......

Korang juga kena CUT OFF SEMUA CAFFEINE terutamanya NESCAFE!!

Kerana kolagen ni lah aku stop minum minuman kegemaran aku tu... Memang seksa mula2 tu tapi  nak cantik punya pasal kan???

Kalau ikut aturan minum dan jaga pantang larang, INSYAALLAH... 

Meh tayang muka Yana sikit


Dia ni live memang sangat cantik dan mulus.... Dulu biasa je muka dia... Takdelah putih sangat.

Tapi sejak dua menjak dia jadi Duta ni, lain macam cantiknya... Kalau jumpa dia aku sangat malu nak bergambar dengan dia...

Tapi sekarang tidak lagi kot....

Oleh kerana aku dah putus makan almost sebulan, malam ni dan selanjutnya aku akan makan ikut time....

Tak sabaaaaaaaaaaarrrr!!!!!

Korang nak try??? 

Whatsapp aku 0122638083 untuk aku berikan harga kasih sayang....

Nak jadi stokis punnnnnn boleh!!!

012 2638083!!


Siapa lagi nak jaga diri kita kalau tak kita sendiri..... Kan??

Aku takkan kenakan harga yang biasa korang boleh dapat kat kedai or online...

Haruslah aku boleh bagi harga sedara mara jugak uols!!!!

Khas untuk semua pembaca blog aku ni...

INGAT,

Aku cuma share pada korang apa yang aku makan dan amalkan.....

Bukan tolong promote produk ni sebab iklan ke apa ke...

Sorry...... No No No...

Aku share sebab aku suka sangat kolagen ni...


012 2638083

Jom gosip!!
OOOOpppppssss... Meh belanja selfie sekeping meh!!!

Agegegegegege.... Tak sabar nak tunggu sebulan dua lagi.... :D








1 ulasan:

gee ryder berkata...

Terbaik testimoni 👍👍