Khamis, April 09, 2015

Bird Park--- again...

Yelah dulu pergi dengan bibik.. This time dengan Daddy pulak...

Budak ni kena posing paksa.... Hahaha. mcm biasa dia takut.. Dan kali ni Amily pun sama takut! Sebabnya birds kemain ganas tuhari... Mahu taknya, kami masuk nak depat pukul 10 pagi tapi makanan belum siap. So sementara menunggu tu burung2 dah serbu kami sebab lapar sangat kot....

Merak ni mmg sangat nakal ok.... Rasa nak lempang dia laju...

Masa Bi beli makanan burung, diorg ni macam tahu2 aje... Teruk Bi kena serbu sebab dia seorang je yang pegang makanan burung tu..


Sampai berdiri atas kepala taaauu.... Memang tahap jinak melampau ni.... 

Nilah sebabnya buat Amily takut... Diorg terbang laju2 selamba je hinggap atas kepala lah... Atas bahu lah.... Memang mintak penampor..

So anak2 takut, Mummy Daddy aje yang join the party... Heuheuheuheu..

Memang tak banyak gambar pun.... Hahahahaha...

Kami speechless sebab diserang burung kelaparan tanpa henti... 

Dedek yang juga takut...

Ok tu je nak cerita... Hahahaha

Tiada ulasan: