Rabu, Ogos 06, 2014

Mummy geram sangat dia ni....


Geram......

Umur dia nak masuk setahun3 bulan.... 

Masih isap ninit dah peluk napkin.... Minum susu 8 oz je... Makan nasi lauk kari ikan paling dia suka... Paling suka jugak mee goreng.. Minum air ape je yang ada dalam cawan... Heheheh...

Kuat memanjat berlari dan bergusti.... 

Manjaaaaaaaaaa sangat... Drama queen.. Suka bongkar bag sekolah abang.. Conteng buku abang... Suka jugak baca buku...

Dah pandai cakap korea... Hahahahaha.... Mengomel marah orang balik bila dia marah, atau kena marah...

Dah start menconteng dinding rumah!!!!

Gigi geraham baru nak start tumbuh. Aiyoooo paling susah nak gosokkan gigi dia..

Rambut kerinting muka bolat macam kobis bunga....

Ohye, dia sangat obsess denagn Minions terutama Banana Songs.... Dia sebut minion tu as "Anaaa" (banana)

Hahaha... Suka nyanyi dan joget... Suka tgk Hi 5 jugak... Suka tengok cartoon.

Skrg ni pantang grill pintu terbukak, dia akan lari keluar... Haihsss...

Ape lagi ek? Suka mintak dukung kalau takde orang bawak dia jalan keluar.. Suka main slides... Tapi tak suka naik swing... 

Lagi apa ek??? Tu aje kot...

Okbai!

Tiada ulasan: