Selasa, Ogos 26, 2014

Jamban Legend



Kau berani??

Ni jamban kampung aku kat Muar nun.....

Hahahahahahaha.... Tapi romantiklah jugak bila laki dok teman kat luar... Sambil berak sambil berbual.... 

Mesra kheeenn???

Sadis sikitle bila tgh langkah besar2 nak elak lecak, kaki kau terjerumus dalam lumpur sebab baru lepas hujan lebat...

Nostalgik noksss

Mampoo??

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

kalu aku mmg tak pg lah jamban tu mlm2 kak... teringat dulu jamban kt umah mil aku kt luar, awal2 kawin tiap kali balik kg mmg aku tak membuang air besar kt umah dia asik pg supink complex je membuang kt situ... pas 2thn kawin tgk wahhh dh ada jamban baru, siap ada 2 lg jamban ddk ngn jamban cangkung... kelas kan mil aku hehehe
melayan ngada2 menantu nyer

Sue berkata...

gambar 1st tu jalan nk ke jamban ke? oh scary jekkk.. kekekkeeke... dulu2 kat rumah mak pon jamban kt luar.. bila sy da umo belasan kot baru buat kat dlm rumah.