Selasa, Julai 08, 2014

Geram sangat!!

Cer kau tengok gambar ni..... Mahunya tak geram... Dia tahu aku nak ambik gambar dia, dia buat muka penyek ni..... Kau tahu masa nid ia kat mana?

Atas perut aku masa aku tengah baring atas sofa...

Sambil menginja pulak tu....

Lagi aku jerit, lagi aku bebel... Lagi dia suka.... Dia memang pantang tengok aku baring ke relax2 atas sofa or atas katil.... Lajuuuuu je dia manjat badan nak kudakan mak dia ni....

Mummy kau ni dahle puasa.. Penat dikkkk...

Mummy picit2 kau nanti baru kau tahu......

Eh, hitamnya tangan aku!!!

Amily ni sangat lain dengan kakak dia... Dia ni jantan sikit... Eh bukan sikit... BANYAAAAKKK!!!

Sampaikan Daddy dia panggil dia Ahmad!! Instead of Amily... Hahahahahaha.....

Dia baru masuk setahun 2 bulan tapi..... Apa pun mainan girlish like bear ke teddy ke dia geli. Habis dia campak kalau kau hulur kat dia... Tapi kalau bola, aeroplane, kereta, lori abang, golf semua... Memang dia suka... 

Adoi, pening kepala mak kau ni.... Silap aku le dulu sebab nak sangat anak lelaki....

Semacam betul perangai budak ni.... Lasak2 abang dia tu ade jugak lembutnya... Tapi Amily ni.... Haishhh..

Tapi mengada, drama... Memang no satu!


Gigi baru 6 je pun tapi dah makan macam2... Seksa wooooo nak gosokkan gigi dia... Bila dia dah makan banyak, berak pun banyak.... Bila yak susah keluar sebab pakai pampers, terpaksa aku dudukkan dia kat toilet bowl nak bagi senang keluar...

Nampaknya memang cepatle budak ni potty train... Pungkok lebar!

Amily ni sangat suak minum air... Air suam pun minum bergelen macam sedap sangat... Belum lagi kalau dapat air manis... Lagilah laju... Ice cream punnnn dia suka..

Eh apa pun aje yang dia tak suka??? 

Bluwek...

Apa pun Mummy sayang sangat budak dedek ni...... Geram sebab dia lah penyeri rumah ni sebab keletah dia tu... Penghibur semua.. Abang dan Kakak tu asyik tengok TV je... Tak pun sibuk buat homeworks.. Jarang buat lawak macam Amily... Hehehehe...

Oklah, nak balik!!


3 ulasan:

Dayana Bahar berkata...

Hehe seronok dalam geram haha.... mesti hero jugak bab sepahkan rumah ni haha

norhidana miswan berkata...

omel sgt... pandai dia yek... buli mummy nyer

wan norulkhamisa berkata...

seronokk baca psl anak...very sweet..