Khamis, Mei 29, 2014

USB Device Not Recognized!

Aku bengang betul tau.... Bengang gila.... Entah ape hal entah PC ni takleh nak connect dengan hp aku.. So tak boleh nak transfer gambar sebab dia cucuk usb tu, takboleh recognized katanya...

Vavi jadah btol...

Banyak cerita nak update ni... Adoi bengang... 

Ceita paling aku nak cerita haruslah pasal birthday bash Qila dan Amily... Walaupun kecil-kecilan tapi nak jugak cerita... Haissshhh. Stress noks!!

Dulu pernah jadi kat PC lama... Lepas aku tukar DELL ni ok je boleh je baca... Tapi sejak 2 3 hari ni takboleh le pulak... Ape ke hal ntah... Aku ni dahle buta teknologi.. 

Pui lah...

Geram!!

Kalau sesiapa experts, boleh tolong aku???

1 ulasan:

Amyz Azlie berkata...

Selalunya kalau tak boleh detect tu, kena restart pc & device sekali. Plus cuba tukar cucuk usb cable tu kat usb port lain.