Isnin, Februari 03, 2014

Comel gila...

Comel kan??? Heuheuheuheu... Geram sangat kat anak kucen ni... Jumpa dalam bilik adir ipar aku kat rumah kampung dia kat Pontian... Geraaaaaaaaaammm sangat rasa nak masuk dalam mulut!

Qila pun suka... Ariq takut! Cis...


Kepala besar, tak nampak badan dia...

Aku sejak ada anak ni mmg malas dah nak bela kucen... Malas nak layan bulu2 dia... So setakat suka dari jauh je boleh lah... Heuheuheu..

Ohye, kami kat Pontian untuk majlis cukur jambul anak buah aku ni :-

Adam Faheem... Baby boy kedua dalam keluarga... Ariq sayang betul dengan Adam... Kawan buat main bola le katakan.... Naik rimas budak tu kena gomol... Adam baru 40 hari kot masa ni...

Ni anak dara ku sebelum majlis... Tu Shameera.. Siapa follow blog aku mmg tahulah siapa dia ni... ;)

Amily baru first time pakai baju ni. Sempit! Hahahaha.... Dia ada banyak baju yg belum pakai sebab tak tahu nak pakai masa bila... Yelah masa dia 5 6 bulan kan dia eczema teruk. Sekarang ni baru ok. Barule nak pakai baju2 tebal... Selama ni tak boleh, takut dia panas.. Tight dia tu pun baru nak pakai ni. Pun dah sempit..

Nenek bersama 3 cucunya... Amily mana entah masa ni bibik dukung... Ariq tak sempat nak tukar jubah sebab lupa... Hehehehe...

Aku???

Jap eh... Cari gambar jap
Aku pakai jubah Mama beli dari Mekah.. Dia baru bali Umrah 2 hari sebelum kami ke Pontian ni.... Gambar ni nampak aku katek mcm itek nila je... Padehal aku ni takdelah katek mana pon. Cis... Amily cranky masa ni sebab nak berak tapi yak dia keras... Kesian dia berpeluh2 sampai 4 round yak ko... 4 kali tukar pampers baru settle kau.... Sian dia.... 

Pas majlis ni Adam dibotakkan.... Lain dah muka dia... Oh inile satu-satunya adik aku...

Kitul... Hehehehe...

Peace!


1 ulasan:

Mar Mansor berkata...

suka la tengok jubah anak dara y 2 orang tu..