Khamis, Februari 13, 2014

Aiyo..

Lamanya tak bukak blog.......... Aiyoooooooo.....

Kesian blog ni.... Terabai serabai... Sedih dia kot...

Aku pun tak surelah adeke lagi yang sudi nak baca blog aku yang sendu ni.... Dulu memang ramaile.. Tu pun sebelum ada tweeter, fb dan instagram kot... Sekarang ni orang dah malas nak baca blog. Kecuali blog artis blogger... Takpun time bulan puasa, memang ramai akan baca blog sebab time lunch hour takde benda nak buat....

Heuheuheuheuheu... Betul tak?

As for me, dunia blogger dan fb ni ada pasang surutnya... Sekarang ni nak update apa2 pun aku kena sangat berhati-hati... Sebabnya niat kita nak update gambar or status kadang2 bikin orang salah anggap. Bila dah salah anggap maka mulalah wujudnya fitnah.. Perang cyber... Wujud haters a.k.a anonymous... Kutuk mengutuk... Bila susah orang suka nak ambil tahu... Sebabnya, orang akan kata... Tulah dulu show off sangat....

Tapi bila senang, pun orang akan kutuk... Eiiii berlangak macam lah dia seorang yang berduit...

Habis tu macam mana????

Makanya kurangkanlah nak update status atau upload gambar2 yang boleh mengundang benda2 negatif macam tu.... Gambar anak2 pun aku upload pun ala kadar je sekarang.... Bagi aku, aku suka update/upload pasal benda2 yang kelakar dan buat orang suka nak baca.... Play safe orang kata.... So tiada sesiapa akan terasa or mengata bila baca or tengok gambar2 yang aku upload...

Haaaaaaaaa..... Faham tak? So benda yang funny or mencuit hati ajelah modal aku buat masa ni...

Sebab, aku pun meluat wey bila tengok orang lain hari2 update pasal produk MLM dia tu.. Pasal berapa untung dia dapat bulan ni... Pasal betapa ruginya kita yang tanak join MLM tu... Bla bla bla....

Bosanlah wey. Nak unfriend kang, kecik lak hati.... Haish...

Why bother???? Ada aku kesah???

So kalau tanak orang meluat kat kite, janganlah kita update/upload benda yang memeluatkan hati orang... 
Finish story...

Kan?? Umur pun dah lanjut ni.... Sendiri mahu ingatlah der...

Amily busyuk!!! Ketiak masham!!!

Harini dia genap 9 bulan... Ringan je baru 9.2kg... Lasak kemain mengalahkan kakak dan abang dia... 

Kalau dia ketawa or menangis, kalah suara Jaclyn Victor okay...

Mampu??

Eh tak sabar nak tunggu Daddy balik..... Rindu sangat!

2 ulasan:

wan norulkhamisa berkata...

akk update je ..sy suke baca celoteh akk...

Migha berkata...

lamanya sunyi...suka baca blog akak:)