Khamis, Januari 09, 2014

Stress!

Lately ni aku sangat stress!

Stress sangat dengan keadaan rumah yang alahaaiii macam2 masalah!

Dengar suara bibik panggil anak2 aku suruh mandi punnnnn aku dah stress! Bayangkanlah.... Malam je cukup pukul 9pm aku dah ajak anak2 masuk tidur sebab stress punye pasal.... Haaaaaaaaaaa... Banyakkan word stress aku harini???

Apesal aku stress????

Satu sebab sinki tersumbat! Dah panggil orang datang repair pun still sumbat lagi... Sentap gila okay.... 

Satu lagi sebab astro kena potong. Sebab lupa nak bayar Astro First yang aku langgan, habis kena potong... Walaupun dah bayar on the spot, dah call lebih dari LIMA kali, Astro cilaka tu ada masalah teknikal untuk sambung balik. Sial kan??? Kau charge RM20 untuk penyambunagn semula tapi service macam haram.. Macam sial.... 

Haaaaa.. Lama aku tak sebut perkataan tu... Dah lebih 28 jam cakap nak sambung tapi taaaaaaaaaakk sambung2... Babi betul lah... Aku dah malas nak maki hamun customer service tu dah... Letih dah!

Kesian kat anak2 aku kat rumah tu.... Stress tau tak bile Qila tanya "Mummy dah bayar ke belum ni? Kenapa Astro tak boleh tengok lagi ni? Mummy bayar kat mana???"

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa......... Mesti mak aku target, aik teruk sangatke anak aku lari bajet sampai tak mampu nak bayat duhet asterok berok ni???

Pundek betul lah... 

Vavi....

2 3 hari lepas aku tukar caller ring tone kat phone... Dulu lagu Hazama, skrg lagu Nomad. Qila boleh pulak sound -

"Kenapa Mummy tukar lagu kat telefon Mummy? Kite tak sukalah lagu ni. Mummy tukar balik lagu lama eh. Kejap lagi kite telefon Mummy balik eh?"

Kau mampoooo??? 3 ringgit okay Mummy beli lagu Nomad ni.... Huhuhuhuhu...

Sentaaaappp..

Oklah... Nak main FB!


Tiada ulasan: