Rabu, Oktober 23, 2013

Kemain excited sebab Saheizy Sam datang!!

Siapa tak syiok uols kalau artis datang tempat kerja diorg... Heuheuheu.....

Tadi jam 11.30 pagi Saheizy datang Universiti Iols kerja... Office I ni dekat sangat dengan Bangunan Persatuan Pelajar, so kat sana ada event Radio Era dengan kerjasama Nescafe so diorg jemput Saheizy Sam lah bagai kan...

So, apa lagi..... Serbuuuuuuuuuuuuu.... Lucky tak ramai students gediks meroyan pun... Awal lagi kot so tak ramai lagi yg datang....
Menunggu sambil menguap. Dengan baju dan tudung buruk je Iols datang menemui kekanda Sam.... Mampoo????  Mata pun sembab sebab tak tidur dengan lena semalam...Amily asyik merengek dalam cot dia... :(

Ramai betul menjerit sakan bila Sam turun dari kereta porsche dia tu... Handsome sungguh!!! Dah namapun artis mestilah handsome kan???? Gila ko.... Gila ko tak handsome! Ihiks... Naik porsche beruk pun nampak handsome uols ini pulak Saheizy Sam!!! Eh aku rasa lah dia naik porsche, aku hentam aje.... Boahahahahaha..... 

Okay okay silap.... Dia naik Nissan Gtr noks.... Ihiks....

Mak dekat sangat dengan dia... Hahaha... Potong Q je masa beratur nak ambil gambar. Ada aku kesah??? Students ada gak sound aku suruh beratur tapi berani kau student nak marah aku??? Aku picit kepala kau baru kau tahu.... Belajar tak habis ada hati nak kejar artis.... Buehehehehe....

Last2 student yang aku marah tu jugak aku suruh dia ambil gambar aku.... Sebab lepas aku marah student tu, aku ambilkan gambar dia banyak dengan Saheizy.... Muehehehehe... Give and take maaa.... Officemates aku dah bersepah ntah kemana.....

"Saya sepupu Yana tawwww..."

Kata aku...

"Eh ye keeeeeee???"

Saheizy Sam senyum lebar.... Ihiks.... 

Bukan saya sebenarnya... Suami saya je.... Tapi tak kira... Sepupulah jugak kan... Bohahahahaha....

Bangga tuuuewwww......

Bukan senang aku nak buat kerja2 gediks macam ni........ Muehehehehe... Kalau kat shopping malls memang tidakle.... Sebab kat sini tak sesak lah aku join... :)

Bye Saheizy Sam....... Sporting lah you ni... I like...... ;)

Nah video dia.....


Hehehehehe....

1 ulasan:

Amyz Azlie berkata...

Hahahaha. Amboiii Saheizy Sam! Bikin jeles tauuu... Bila la artis nak dtg spital ni? Ekekekeke.