Khamis, Mei 30, 2013

Day 18

Huwaaarrrggghhh....

Ko tahu nok.. Malam tadi aku tidur 1 jam je kot...... Selebihnya melayan si Amily ngempeng... Letak je dalam baby cot terbuntang bijik mata dia.... Geram betul.... Sudahnya nak dekat jam 5 pagi aku letak kat atas katil so feeding sambil baring.... Baruuuuuu aku dpt lelap jap....

Dah banyak akal dia eh... Dah 2 malam tanak tidur kat baby cot.... Ngada..

Esok aku sekeluarga nak balik kampung... Alaaa dekat je kat Muar.. Anak sepupu aku kahwin... Mudah lagi kot baru 21 tahun... Huhuhu.. So langgar pantangle ni kheeennn...

Hopefully Amily tak cranky le bila dah beralih tempat tidur ni... Kami siap plan nak bawak portable aircond.. Kat kampung siang amat panas... Tapi malam sejok.. Ihiks..

So dua hari lah nampaknya bidan aku dpt cuti free khen....

Risau gak ni mcm manalah aku lima beranak nak tidur kat kampung.... Sure sesak.. Nak balik hari alamak tak sangguple penat..... Lagipun malam nikah tu weols buat cukur jambul Amily...

Excited jugak sebenarnya.... Dah lama tak buat kenduri kahwin kat kampung.... Last dulu adelah berbelas tahun lepas... Ihiks...

Okaylah.... Skrg ni sempat update pendek2 je..... Janji hado...

Daaaa.

Published with Blogger-droid v2.0.6

6 ulasan:

norhidana miswan berkata...

kalu tgk muke si adik di hari ke18 mcm si abg lah kak... betul tak? heheheh

Tengku Fauziana berkata...

eeekk..mittens dia same dgn baby arfan kite lerr...hihih..

salalm perkenalan..i follow..

mama ila berkata...

comelnya!!! hahhh..langgar pantang yer..hehehe

A D I A berkata...

Bika anak no. 3 langgar pantang pun takpe. Cuba anak no. 1, sure ikut lagi pantang larang hehe

A D I A berkata...

Bika anak no. 3 langgar pantang pun takpe. Cuba anak no. 1, sure ikut lagi pantang larang hehe

Elyn Sani berkata...

Aku mlm bf smbl baring je. X larat weh faiq ni lai kuat ngempeng!!