Jumaat, Februari 22, 2013

Konsert Anuar Zain 3 Dekad Muzik, Cinta & Sanubari

Hahahahahahaha....

Ramai dah tahu noks project aku malam tu....... Kat fb dan instagram of coz dah canang live gitu..... Ihiks...

Kau hingat adelah kuasa aku nak duduk Quality Hotel Shah Alam tu kalau tak ade benda yang mustahak nak buat kat sana??? Cait... Tidaklah sama sekali kan...........

Inilah project mak malam tu uols....
Menonton Konsert  Anuar Zain yang bertemakan 3 Dekad Muzik, Cinta & Sanubari...

Kehlassssssssssss.... Dengan hujan renyai-renyai...... Jammed ala2 sendu... Bi yang gigih menghantar isterinya yang tercinta ni kan... Tapi bukan boleh hantar sampai depan stadium pon, kena menapak sikit dalam hujan tu...... Masa tu lupa okay aku tengah mengandung.... Jalan kemain laju excited punya pasal..... Kitorg sampai nak dekat 8.45 malam.... Nasib baik konsert start dalam pukul 9 malam.... Ngam ngam soi!

Aku bukan pergi seorang diri.... Dengan bff aku le..... Wynn lah siapa lagi....... :) Konsert ni kat Stadium Malawati Shah Alam... 15 minutes drive dari Quality Hotel jeghs... Memang strategik lah kan... Kalau Bkt Jalil mesti susah dan jauh Bi nak hantar.... 

Apa yang aku rasa sepanjang konsert tu???????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Oh em geeeeeeeeeeeeeeee..... Sangat teruja okay, bersama-sama lebih 6 ribu penonton yang lain menyaksikan Anuar Zain yang sangat handsome bergaya serta lunak merdu suaranya itu.... Worth every penny spent! Menyesal pulak tak ambil ticket Platinum atau VIP! Memang menyesal.... Huhuuuhuhuh...
Lighting sangat cantik....... Audio sempurna takde cacat cela sikit pun.... Teknikal semuanya perfect! Kena pula suara Anuar Zain yang sangat merdu.... Tak macam dengar konsert uols.... Macam tengok DVD jeghsss... Sungguh! Tanpa sebarang tajaan okay.... Anuar Zain memang ada classnya yang tersendiri... Superb!
Aku dan Wynn sangat feeling sampai keluar air mata... Terpancar keihlasan Anuar Zain menghiburkan kami dengan hampir 20 buah lagu... Terasa sampai ke lubuk hati dan sanubari..... Dia memang punya bakat yang sangar luar biasa.... Amazing....
Sangat handsome pulak tu.......... Nasib ko tak kahwin Anuar... Kalau tak mesti ramai jeles dan meroyan.... Heuheuheuheu...
Part paling histeria bila Nora Danish keluar masa lagu Ajari Aku!!!!! Makan hatiiiiiiiiiiiii bila tengok Anuar kiss tangan Nora.... Hahhahahahahahaha....
Memang sangat tak puas... 2 jam lebih berjalan begitu pantas... Kejap je dah pukul 11.30 malam.... Berat sungguh kaki nak melangkah keluar dari stadium.... Huhuhu...

Seriously, ini kali pertama aku pergi konsert artis Malaysia..... Memang menjadi kenangan paling indah seumur hidup... Pasni dah boleh beranak dengan tenang dah uols... Ihiks.... Memang puas hati dan habis hati sungguh!

Aku ada ambil banyak gambar dan video... Just pakai S3... Aku just nak share satu je video ni.... Masa ni Anuar nyanyi lagu Cinta Harus Memiliki kolaborasi dgn Adibah Noor, Dina & Elvira... Memang meremang bulu tengkok uols.... Dapat standing ovation gitu...... Memang 1st class lah!!

Nah!! Layan....... Abaikan suara aku yang super excited tu ye....

Okay, good night!!!

3 ulasan:

Suliana berkata...

wah.. untungnya.. bestnya!!! su penah pegi annual dinner artsi jemputan anuar zain lah. mmg gila lah org duk kiss2 dia.. huhu..

Amy Z! berkata...

Anuar zain memang kelasss..!! Kalau tak sebab kita duduk JB, kita mesti dah sampai sana. Hahaha.

norhidana miswan berkata...

ohoooo ptt lah gigih yek duk kt hotel bagai... agak2nyer sapa lah wanita bertuah yg dpt kawin ngn AZ nnti ek... cantik la tudung akak.... tambah berseri2