Rabu, Oktober 24, 2012

Baju raya

Haaaaa.... Dalam pada tak buat persediaan, tetiba je tadi siang sampai pulak baju raya Mummy dari Poplook kheeennn...

Jangan kata Mummy hover ek...  I beli sepasang sahaja... Org lain beli berpasang2 kot.... Nak buat mcm mana... Dah masuk 3 bulan ni, ini sahaja design yang muat uolsss.... Anak dah nak masuk 3, perut dah penuh lemak tu yang cepat buncit... Huhuhu....

Rasanya inilah baju terakhir kot Mummy beli dari Jovian Mandagie... Dah malas dah nak beli baju dia.... Cukuplah apa yang ada.... Bosan dah sebenarnya....

Nampaknye Mummy sorg jelah pakai baju baru... Daddy, Qila dan Ariq recycle baju melayu dan kurung aidil fitri aje... Muehehehe.... Oklah tu, raya bukan nak kemana pun.... Khennn?? Baju raya aritu pun tak habis pakai lagi..... Kali ni konsep Mummy memang betul jimat cermat... Ihiks....

Uols punye baju raya color apa??? Hehehe..

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 ulasan:

norhidana berkata...

waaaaaaa cantiknyer baju tuh... lama betul akak senyap, rindu tau