Khamis, September 27, 2012

Cepatlah masa berlalu.......

Kadang2 rasa cepat sangat masa berlalu.....

Kadang2 pula rasa, aiyoooo..... Lambatnya masa berlalu......

Huhuhuuhuuh..... 

Ohye, aku dah start rasa pening, mabuk dan kurang sihat since minggu lepas... Kalau lambat makan lagi teruk melarat... So kena sentiasa sumbat mulut ni dengan makanan walaupun tekak susah nak telan... 

Kalau dapat burp selalu memang amat lega... Kentut pun sama... Amat melegakan... Paling teruk bila petang..... Perut menggelodak... Sangat mabuk dan kepala melayang-layang tengok screen PC... Kat rumah pulak kena duduk tegak je untuk tengok TV.. Kalau salah angle, memang berpusing kepala aku.... Memang seksa le nak habiskan Drama Adam & Hawa uols.... Kalau banyak sangat adegan gerak laju2 or iklan, aku akan berpusing mabuk.... Huwaaaaaaaaaa....

Tak sukeeeeeeeeeeeee....... :(

Kesian sangat Qila dan Ariq... Terabai... Kadang2 diorg nak bermanja, ajak teman jalan2 petang... Ajak teman main basikal tapi Mummy betul2 tak larat..... Sambil tidur pun, mabuk.... Malam2 terjaga, kepala mabuk pusing2.... Tapi tak muntah.... Tak boleh nak muntah.... Paling teruk aku akan berak2...

Haaaaa... Pelik kheeenn... Dia keluar ikut bawah uols.... 

Ariq so far memang makin manja..... Kat rumah melekat je 24hrs dengan Mummy, berpeluk bergentel macam orang mabuk bercinta..... Qila okay walau sesekali buat perangai....

Satu lagi aku takbleh naik kereta... Huwaaaaaaaaaaaaaa.... Bistu mcm mana nak gi kerja.. Memang kena gagahkan diri je.... Tu sebab rasa down sangat malas nak keje.... :(

Pregnant kali ni memang sangat menduga.... Faktor umur kot.... Rasanya cukuplah tiga ni.... Confirm!

Huhuhuhu... Kalau tak mabuk pun mmg 3 aje yang aku mampu... Huhuhu...

Weekend ni ada wedding kat KL... Tatau mcm mane nak harung perjalanan ke sana... Akan ku togok 100plus dan bawak bekal apple hijau banyak2.... Hopefully membantu...

Demi H&M, ku gagahkan diri jugak uols...... Tak sabar nak shopping ni...

Muehehehehe....

Tu aje nak bagitau... Agegegege...

Okbai!

6 ulasan:

norhidana berkata...

sbr ye kak... naper tak blh drive?
apa pun... dana doakan yg terbaik utk akak, jaga diri ye kak...

i n n z c h u b b y berkata...

congrats, kak marsha...

take care~

adnil linda berkata...

Bwk kete elok2 sis...nseb ari tu xd mabuk2...

Ainul Hayat berkata...

Kak Marsha, jaga diri baik-baik ye.

Ena Mazly berkata...

Jaga diri baik baik.. Enjoy your pregnancy kay...

Elyn Sani berkata...

Nyah ko try la gaviscon. Aku rase ko cam sama je ngan aku. Asik kene sumbat mknn then perut rase sebu. Aku pun x sabar nk abihkan trimester mencabar ni!!