Ahad, September 09, 2012

Alhamdulillah.........

Alhamdulillah..... Hajat untuk menambah cahayamata dimakbulkan Allah s.w.t

Semoga janin yang berada dalam rahim Mummy ini akan membesar dengan sihat sempurna, kuat dan baik budi.... Hopefully badan Mummy akan sihat dan kuat macam dia juga sampailah cukup usianya 40 minggu nanti....

Tiada apa kata lagi selain dari syukur kepadamu Ya Allah di atas rezeki ini...

Alhamdulillah......

Hermmm... Macam mana agaknye gaya aku beranak tiga ek... Huhuhuhuhuhu...

Published with Blogger-droid v2.0.6

21 ulasan:

myaishahhafiz berkata...

tahniah :)

cikgu su berkata...

Tahniah. Syukur.
Teringat masa kak su nengok 2 garis setelah hampir 9 tahun mencuba....sebak + gembira.
Kan?

zahirian berkata...

BOLEYY..BOLEYY..MESTI BOLEY PUNYE..HIII..TUMPANG HEPPI..

Miss Moon berkata...

Tahniah Marshaaaaaa

take care tau

misz_eyza berkata...

tahniah kak akhirnya hajat akak nak dapat baby lagi termakbul jugak...

ingat lagi akk ada tulis dalam entri sebelum2 nie tentang hajat akak nan satu nie.

Suliana berkata...

tahniah...

dak-eiza berkata...

tahniah :)

norhidana berkata...

waaaaaaaaaaa sukenyer dana, tahniah kak, jaga diri baik2 jgn bt keje brt2 kak... banyakkan rehat yek... semoga akak sntiasa didlm lindungan Allah.... hepi nyer

mariaariffbaby.com berkata...

tahniah marcia!!! yeah...kita bersalin berjemaah with elyn sekali nanti yer. dah berapa minggu?

pls take care dear. jangan noti2 yer :D

aimaniman berkata...

dofollow sini..

tahniah... beranak 3? seronok plus penattt plus pening... rasaje le sendiri nanti..

jom baca entri yg busuk.org sekat..

ummi nia berkata...

baby 2013 mc sy jgk..insyaallah & congrates sis

ummi nia berkata...

tahniah..berjemaahlah kita next year

Tanpa Nama berkata...

congratz sis marsha....
ermm baby girl tau...br ader geng qila hehe...

-dalina-

laila berkata...

tahniah kak! xsabarnya nak tengok adik Qila & Ariq :)

Amy Z! berkata...

Wahhh...!! Excitednya. Tahniah! Tahniahhh..

Semoga mommy dan baby baik2 saja.. Take care.. ;-)

Marsha~ berkata...

Terima kasih semuaaaaaaaaaaa..... :)

Che Rosliza Che mat berkata...

tahniah!! tumpang gembira...

Yati Omar berkata...

Tahniah ;-))

Nur Hafiza Rahsid berkata...

congratulations kakkkk!! Alhamdulillahh ;') Semoga akak dan baby sentiasa sihat dan dilindungi Allah. Jaga diri baik-baik.

nagena berkata...

tahniah kak!!
singgah sini selalu baca cerita
qila and ariq..suka tgk telatah diorang..tambah adik lagi mesti lagi meriahh!:))take care!

-cinta soFiaSafiya- berkata...

alhamdulillah....

TAHNIAH kaksha.....lama nida tak jengah sini......

rinduuuu gilas ngan coretan akak...cuma lately ni kekangan masa..xsmpat nak tawaf sume....

misss u anak-anak akak.....

wah tahniah,tahniah...TAKE CARE ya... amik nutrisi sihat untuk baby.......