Rabu, Ogos 08, 2012

Pertama kali...

Hehehe... Ni pertama kali update blog guna SIII... Sangat rasa kekok sbb susah nak menaip... Ala, kalau pakai pc pun selalu agt typo.... Pakai BB pun selalu double alphabets yg keluar sbb keypad BB sgt sensitive...

Actually takde apa pun nak cerita... Just isi masa menunggu kepulangan suami dr balik bermain futsal... Nak tidur mata dah sangkak sbb minum nescafe ais tadi... Heheheh..

Ohye, persiapan raya uols mcm mana? Ready dah? Biskut raya yang ditempah dah sampai??? Ohye, esok kakitangan kerajaan dpt bonus kan??? Seronoknyeee... Walaupun setengah bulan sahaja tp syukurlah dari takde langsung... Ni pun dah buat org2 keje swasta dengki dgn kitorg... Apedaaaa... Stgh bulan gaji pun uols nak dengki... Rezeki kan di tangan Allah, bukan di tangan Najib... Huhuhu...

Oklah.... Nak gosok2 Qila ni...Terjaga pulak dia.... Nite...

Published with Blogger-droid v2.0.6

4 ulasan:

mummY daniSha berkata...

hahaa..betul..rezeki di tgn ALLAH bukan najib hehee

cikgu su berkata...

Lucu!
Mau nyesal najib kalau baca n3 u sis!
Salam kenal dr Kak Su.

~~~ selalu silent reader je...tapi rezeki bkn ditangan najib tu...bt kak su senyum~~~

gee ryder berkata...

aku pun nak s3 gak huhuhu...

haha terbaikla ayat rezeki di tangan najib! kekeke

dak-eiza berkata...

Very brave statement wak!
i salute u :)
But it's the truth kann

Update gune S3 pon best pe..sumenya di ujung jari..
Salam kenal!