Khamis, Julai 19, 2012

Shopping raya!!!

Hehehe... Shopping rayalah sangat... Padehal bukan beli apa pun.... Poyo..

Pics all credit to Wynn, my best kronies ever.... Heheheh.. Thank you noks... Thank you sebab teman mak shopping dan join shopping sekali... Heheheh... Ribs ribs ribs... Hahahahaha...

Wynn lah yang rajin ambil semua gambar2 ni..... Iphone dia best wooo... :)

Meh tayang vontot dulu....
 Benda pertama yang buat mak kopak teruk semalam adalah benda ni....

Happy sangat..... Terus rasa nak balik rumah peluk2 sebab malu nak peluk kat situ... Muahahah...
Kat Tony Romas ni... Dapatle peluk jap... Huhuhuhuhu... Once in a while dapat beli beg LV... Siapa tak suka nok... Terima kasih Bi.... Untuk segalanya...... :)

Ohye, semalam sambil2 menyelam shopping tu... Aku sempat jumpa Asram dan Angela gak... Thank you Sere sebab banje makan.. Hehehe... Pas makan, dah kenyang ape lagi... Shopping!!!

Mostly shopping baju2 raya untuk anak2 je.... Aku dapatle sepasang sandals Guess... Huhuhuhuhu...
Jahanam duhet aku semalam....... Tapi ade satu dress tu untuk Qila dari Pumpin Patch.. Sangat comel... Nanti aku up semua baju2 raya anak-anak aku ye... Nanti aku show off.... Show off lah sangat kan.... Ala macam korang tatau, entry wajib setiap tahun setiap kali nak raya., mesti ada entry bag raya aku dan entry baju raya anak2 aku.... Takde maknanye nak show off pun sebab bukan ramai sangat baca blog aku ni.... Ni blog aku syiok sendiri je... Aku tulis, aku baca sendiri... Pfffhhhtttt! (Ok tak nok Wynn?) Huhu..

 Ape????

Nak tengok beg raya mak???
Heuheuheuhuehuehuehuhue.....

Meh mak tunjuk meh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Over kan... Macamle beli Hermes Birkin gitu......

:p
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tara........

Ngada kan.... Lepas hantar separuh barang2 shopping kat dalam kereta, terus tukar bag dan sambung berjalan...

Takut nak tinggalkan si Galliera ni dalam kereta seorang diri..... Muehehehehehe..... Oh sandals tu pun mak terus pakai lepas bayar... Tak larat nak ukur Mid Valley dan Gardens pakai heels uols....

Pasni??? JPO jom!!! Muehehehehe...

Ok bye!

8 ulasan:

Lelord berkata...

nyampah ku tengok muka ko hahahhaa siot kan kerna telah buat hakak jeles....aku kena goda dak boy lebih sket ni nak gak beg raya

~~Sue eLLa~~ berkata...

gmbr last kali macam anak dara gituu....mcm ak cayer anak dua dah ni..nmpk muda !heheee

mummY daniSha berkata...

cantek beg raya heheee..harga pun cantek hehee...

Amy Z! berkata...

hikhik. mesti la happy tahap dewata raya dapat beg lv ni. meleleh air liur saya tgk. hihi.

stress pulak baca org dah siap shopping raya. saya, tema color baju raya pon belum pikir lagi. ahaha.

Wynn Syarina Khalid berkata...

Pfffhhttt!!!

Tanpa Nama berkata...

taste cam org tua la nok!!

Mama-ILuvU berkata...

Bestnyerrrr dapat LV... :-))

btw salam perkenalan. saya dah follow blog marsya ni sejak marsya preggy kan ariq lagi..jadik silent reader jer :-)

Marsha~ berkata...

tanpa nama... eh aku bukan beli utk ko... ko tayanglah LV kau yg taste muda sangat tu.. mampu? hahaha