Selasa, Julai 17, 2012

Dah ready for annual concert???

Semalam, masa kat dalam kereta, ada satu lagu dari band mana aku tatau, keluar kat radio.. So Qila terjerit excited.. Katanya tu lagu untuk concert dia akhir tahun ni.... So beria-ia dia tunjukkan gaya joget tu...

"This part must go down like this..."
"This part must do like this.."
"Kaki kena bukak left right then clap your hands"

Bla bla bla bla.....

Bila tanye lagu apa ni??? 

"With the boys sound!!" (sound ke out ntah aku pun tak clear apa dia cakap)

So masuk je dalam rumah, aku pun bukakle Ipad.. Bukak Youtube dan ajak dia cari lagu tu... Aku taiplah "The boys sound", tapi entah apa-apa yang keluar...

So aku taip pulak "The Boys"

Keluar banyak KPOP grup pastu Qila tunjuk yang ni :-
"Yang ni.... Yang ni...." 
Dia tunjuk video gambar Girl's Generation ni...
So aku macam tak berapa percaya, sekali bukak video tu... Hahahahah... Betul uols...

The Boys by Girl's Generation adelah lagu yang Qila maksudkan... Rupanya dia try nak cakap 
"Bring the boys out"... Antara lirik dalam lagu tu.. Hehehehehe...

Ni full video of english version...
Agaknye, Qila cam gambar atas tu sebab teacher dia tunjuk kot.... Tu yang dia tahu tu... Haih bebudak zaman skrg... Sangat alert kalau bab2 ni... 

So bila dah bukak video ni, haruslah dua beradik tu praktis dancing.... Qila trying very hard nak ingat balik apa steps yang teacher dia ajar.... Hahahaha... Siap nak cakap dengan teacher yang dia pun ada lagu ni kat rumah... Hehehehe...


Ko tengok Ariq.... Hover dia dari kakak dia.... Tak sempat pakai baju dah berjoget.... Ko memang joker taw... :p

1 ulasan:

norhidana berkata...

wah2 minat kpop dua badik ni rupenyer... heheheh... menari tak hengat kak... aduhla gelak gile2 nih