Rabu, Mei 09, 2012

Rajinnye anak Mummy ni...

Ahad lepas, Qila macam biasa sibuk menulis dan membaca.... Dah sibuk menulis tu, mesti ada je pensil dia yang tumpul.... So masa dia sharpen semua pensil2 dia, mulalah bersepah habuk satu rumah....

Terus Mummy cakap "Qila tak sayang Mummy ek... Penat Mummy sapu dan mop satu rumah.... Qila sepahkan balik... Tak kesian kat Mummy ke.. Bibik dahle takde, bla bla bla bla bla.. Pot pet pot pet pot pet.... Pang pung panggg.... Terbabbooorrrr...."

Bebelan seorang ibu uols.... Sambil bebel sambil baring tengok TV.. Keeennnnssss......

Sekali toleh tengok :-


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Tertonggeng-tonggeng anak aku yang bobot ni mengelap lantai guna kain buruk basah...

Alololololololooooo... Padehal yang bersepahnya tempat lain, yang dilapnya tempat lain....

:p
 "Qila tolong Mummy lap eh.."

Iyolah sayang..... Nanti wash hand ek... Kain tu kotor lah.. Busuk....
 Habis kerusi pun dia lap.... Huhuhu...
 Rak TV pun dia lap..... Kehlas kan rumah I ade 2 sumber internet... P1 dan Streamyx... Hackers pun tak macam ni uols.... Dua2 pun laju berdesup... Tu sebab Qila sekarang gila main youtube... Asyikleeeeee tengok Jake dan Peterpan! Ariq pun sama.. Dua kali lima... Dua2 mmg tak boleh hidup kalau takde internet.... Haih...
 Sofa pulak.... Siap komplen bila nampak ada habuk kat celah2 sofa tu...
"Bibik lap tak bersih ek Mummy???"

Muehehehe... Bukan bibik lap tak bersih sayang..... Dah almost sebulan lebih sofa tu tak berlap.... Sejak bibik balik Medan... Huhuhuhuhu... 
Dah dah dah.... Pergi wash hand...... Cukuplah tu dah berkilat dah rumah Qila tolong lap kan....

Terima kasih sayang...

Macam ni senanglah Mummy nak tengok telenovela kat TV... Ada org tolong lap rumah...

Huhuhuhu...

* Dalam hati sudah bersumpah setia, bibik sampai je dari Medan nanti benda pertama aku nak buat adelah gi spa dan facial! Huhuhuhuu....

2 ulasan:

norhidana berkata...

pinjam bibik baru tu kak.... kasi upah icekrim sekotak ckup tak heheheh....

Anasaliza berkata...

Badan qila mantoppp laa..sedap nengokk..