Rabu, Mei 16, 2012

Balik kampung...

Last weekend... Khamis sampaile ahad kami balik kampung kat Muar... Ada majlis pertunangan anak kepada sepupu aku.. So memang meriahle sebab semua ada... Siapa yang happy??? Haruslah anak-anak aku keenn..

Seronok tengok diorang happy..... Ariq suka sangat jalan2 kat luar sebab ada banyak chicken.. Qila pulak lari sana sini sampai terbatuk2 berkejaran dengan anak Adi si Haiqal... Haiqal siap tanya Qila... "Eh adik kau tu laki ke perempuan???" Hampeeeehhsss...
 Ni le Haiqal yang becok macam pak nam tu... Umur 6 tahun... Cucu kepada sepupu aku yg paling tua... So cucu aku jugakle ni... Ihiks... Dia suka kat Ariq, asyik2 nak cium anak aku tu... Sampai aku cakap dgn dia Ariq tu boy bukan girl... Hahahaha...
 Seronok diorg kan bila aku suruh posing.... Ariq being cheeky... Sengaja tunduk ke bawah...
 Ariq paling kecik kat kampung ni so dia memang dapat perhatian lebih lah... Dia jadi banyak cakap pulak... Makan pun boleh tahan.. Seronok kot sebab ramai2 tu kan... Paling best bila mandi kat kampung... Sejuk babe.... Seronok gila... Hehehehehe...
 Tak sudah2 dengan peace masing2....
 Ni konon nak ambil gambar lompat tapi tak berapa menjadi....
 Qila ngelat tau sebab tak meniarap..... Hahahahahaha....
Kiri Mummy junior... Kanan tu Daddy junior... Ihiks
Orang lain sume dah bangun tapi dia menten posing mcm tu...... 
Nilah anak buah aku yang bertunang tu.... Comel sangat... Nak bagitau ni cadar belakang yang anggun itu adalah cadar nikah mek.... Cadar sanding lain... Aduhaaaiii teringat I bernikah then posing atas cadar ni dulu... Tapi bukan katil ni lah kan... Ihiks...

Okaybai..

6 ulasan:

misz_eyza berkata...

agaknya qila dan ariq dah lama teringin rasa suasana di kampung tue yg heppy jer muka memasing...

norhidana berkata...

mmg budak2 la yg paling seronok kalu blik kg kn kak... sukenyer si ariq ngn qila hehehe...

comelnyer anak buah akak tu..kecik je

Ainul Hayat berkata...

Kak marsha,
terserlah keseronokan anak-anak akak bila dapat berkumpul ramai2. maybe sebab ramai kawankan. Bestnye...

Marsha~ berkata...

hepi mmg sgt hepi tp badan diorg melekit yarabbi... dua tiga kali tukar baju...

Dana, budak lagi dia ni baru 21 tahun.. hehehe

maya amir berkata...

nanti bile derang dah besar, cube tunjuk balik gmbr2 masa derang kecik ni.. kenangan yang tak boleh dijual beli..hehehe

Marsha~ berkata...

hehehe.. smlm sebelum tidur bukak blog sambil baring2 atas katil.. tunjuk dkt ariq gmbr ni semua... dia punye senyumaaannn, sambil tgk gambar ni sangatle priceless! meleret2 dia senyum.... bayangkan dah besar nanti dia tengok balik gambar ni, ntah macam mana ntah dia senyum agaknye ek??