Rabu, Mac 07, 2012

Semalam...

Semalam, lepas balik dr office, singgah jap kedai gambar kat area rumah utk ambil gambar sekolah Qila..... Tergerak hati nak print sekali beberapa gambar... Tak sangka, murah gak 40 cent sekeping dan siap dalam masa 10 minit! 65 keping... Sangat cepat kan???
Layanan pun jauh lebih baik dari kedai gambar hampehs kat Mydin... Malas nak cerita pasal tu.... Sakit hati aku dengan mulut celupar budak kerja sana... Hishhh...

Nak tengok gambar Qila???
Jendulsssss.....

Hehehehehehe.... Atuk kata macam amoi... Bukan sebab dia sepet mcm cina pun, saje Atuk usik Qila sebab Qila dah pandai cakap dan baca mandarin sikit2... Sejukkkk hati Mummy tengok gambar ni...... Tatau kenapa... :) So Mummy tukar gambar Qila dalam purse Mummy... Before this gambar dia masa 9 bulan...
Tiga insan kesayangan Mummy........

Lepas makan, masa lepak2 tengok TV cerita Vanila Coklat, Qila datang kat Mummy minta lukiskan Mickey Mouse... Mummy lukis ala kadar je sebab nak tengok TV..

Lepas Mummy lukis, Qila terus blah bawak lukisan tu gi dapur... Dia suruh bibik pulak lukis Sponge Bob pakai riben...

Datang pulak Ariq mintak lukiskan Mickey Mouse untuk dia pulak... Siap request riben bagai sama macam apa yang kakak dia requested..  Bila dah siap je, terus dia jerit...

"Errkk.. Eeeiiiiiiiiiiii... Antuuuuuu!!!!!"

Erk.... Hantu kata kau nak???
Inilah hantu yang Ariq kata tu......

Eh tak rupa macam Mickey ek???? Ok je Mummy tengok.... 

Bertuah punye anak... Tak hargai langsung bakat seni Mummy.... :p

6 ulasan:

misz_eyza berkata...

ekekeke maybe ariq kata hantu sbb nmpk warna mata hitam tue...hih tp tgk kartun akk lukis dah rupa gajah plak hiihii.. (~_~)

norhidana berkata...

ahak2 gelak guling2 aku rasanyer kak... buruk beno ko lukis utk ariq tu kak... ahak3... itu psl lah dia kata antu...

qila kalu bt rambut camtu mmg cute... bnyaknyer ko cuci gmbr kak 65 keping huhuhui...

OneSimpleMother berkata...

ariq tau ke rupa antu cemana...? ariiiiq.. ariiiiq.. comel :)

Elyn Sani berkata...

haha mmg sekali tgk mcm antu! tp ok la pandai gak ko melukis. bagi kat aku tah gambar aku nnt yg kuar!! hahah

~~Sue eLLa~~ berkata...

sue tgk pun sukaa je kak gmbr qila tu...ayu sungguh..anak dara gitu ...hihihi......

Lelord berkata...

kalau ko boh belalai dh rupa gajah nokk