Isnin, Disember 26, 2011

Hohoho... Merry christmas!

Woahhhh korang.... Cuti sakan ek... Kemain lagi check in sana sini kat fesbuk! Yang check in shopping malls lain... Yang check in hotel lain.... Bukan main lagi... Yang check in makan sini best, makan situ best... Amboi amboi.... Jeles aku ni.... :p

Tapi mak tak kisah pun.... Satu hari nanti bila settle hal rumah ni, aku nak ronda semua tpt yang best2... Pastu aku check in... Check in je uols bukan masuk pun... Kasi jeles org lain puleks.. Show off gittuew... Bukan ade org tahu pun.. Wakakakakakaka...... Sengal....

Ohye, semalam ade lah Christmas.... Teringat gak hari ni ulangtahun Tsunami terburuk yg melanda Asia kan... Tahun 2005 yang lalu.... Ditambah lagi harini angin bukan main kuat... Gerun pulak rasanya...

Semalam, dpt gak aku sefamily luangkan masa gi open house Chrismas.. Tapi tu next entry lah... Pagi ni seawal pagi2 buta lagi Bi dah gegar aku ajak tolong dia sambung pasang lampu dan kipas rumah.... Haiyo... Ingat baru nak tido lama sket.... Pagi ni tugasan aku adelah kena basuh toilet... Baru basuh satu toilet aku dah sakit pinggang... So rehat jap update blog.. Akekekekek...


Suamiku yang serba boleh..... Semua dia buat... Dari pasang meter air, wiring semua dia yang buat... Jimaaaat duit... Fyi, suami I ni bukan engineer.. Memang dulu dia ade belajar engineering walaupun half way tapi boleh lah kan..... Buat bekalan di hari tua.. Ilmu tu boleh digunakan di waktu2 macam ni kan... :) Syukur.... Kalau Bi tak reti satu hapa pun Ling tetaaaaaap sayang Bi... Tapi tak banyak macam sekarang ni lah...... Akekekekeke......


Saje nak tunjuk salah satu lampu hall.... Kat hall aku tak pasang down light.. Boring.... Bi yang pilih lampu ni... Bila dah pasang nampak smart pulak..... :)

Skrg tgh nak pasang pendant kat tengah..... Tak sabar nak tengok hasilnya.... :)

Oklah.... Siapa start kerja esok? Siapa cuti sampai New Year?

Aku kerja... Sebab lupa apply cuti... Boleh? Start 23hb aritu cuti dah tutup dah.... Sedih! Persiapan Qila untuk masuk kindy pun belum beli satu apa pun.... Tapi rasanya takde apa sangat pun.. Beg dia masih okay... Kalau nak beli pun, bottle air jelah pun.. Ihiks....

Oklah..... Nak sambung Bi pasang lampu... :/

- Posted using BlogPress from my iPad2

4 ulasan:

d.i.l.a.r.i.z.a.d.i berkata...

tak sabar nak tgk umah marsha...

gee ryder berkata...

woah! syok ni nak masuk rumah baru!!!

misslavenderaida berkata...

xsabar nak tgk umah baru!!!
and bilik qila..hehe...
ariq ada bilik sendiri x?

anasaliza berkata...

xsabar nk tgk deco umah baru..nanti bebila kami turunmelaka leh laa singgah kann..hiihi