Jumaat, Oktober 21, 2011

Oh My Gucci...

Dah kena tinggal lama2 mesti le kena dapat hadiah kan?? Heuheuheu....

Meh nak tunjuk... Kak Ida, jangan jeles ek... Gi mintak laki kau beli cepat.. Go!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Huhuhuhuhuhu.... Dah lama dah tunjuk kat FB... Tapi belum tunjuk isinye....... 
.
.
.
Biasa-biasa jers uols.... 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Simple and low key... Okaylah kan......

Terima kasih Sayang.....

Bila ditanye nape beli color coklat??

Dia kata, nak bagi sama dengan wallet dia....
Issshhh.. Ngada.........

Pastu sibuk suruh amik gambar dia punye pulak......
 Hover shadow betul........ :p

Gambar kotak je.. Isi dalam takyah....

Daannn.. Untuk anak2 adelah :-
 Ni untuk Ariq......
Qila dapat Nintendos Wii....

Punyelah nak pecah rumah main games... Takde lah keje lain kan....

Makin susah Mummy nak tengok drama swasta! :p

Ni lagi ngada.... Nak main dua2 sekali serentak...

Hover........

Buat muka pulak bile kite marah.... :P

Okaylaaahhh..

Happy weekend uols.....

10 ulasan:

Lelord berkata...

Berbulu mata... Tetiba nk jadi kak ida wakakakaka

liza berkata...

wah..seronoknya..ada hadiahla..kalau wafiy tgk gadget2 qila n ariq ni mesti dia bising..hehehe..tapi kami tak mampu lagi belikan..huhuhuhuh

Marsha~ berkata...

ish Liza... jgn ckp mcm tu.. liza mampu cuma belum rasa nak beli je.. huhuhu..

lela, mata mmgle berbulu nyah oii.. hahaha

w|cKa` berkata...

purse tu sgt cantik walopon xkaler ijau..

LIP (^_^) berkata...

Best!!dapat hadiah..anak2 pun dapat bahagian memasing,qila dah sihat babe?

Marsha~ berkata...

alhamdulillah nak bertenaga dan aktif mcm biasa... biasa lah kan baru keluar hospital.. org jawap kata, still lempem lagi.. ihiks.. maksudnye still lemau lagi le..

Tanpa Nama berkata...

terlampau menunjuk2...org lain bli brang x lah nak menunjuk2.......sbb tu dugaan demi dugaan..nak g holiday pon qila dah sakit...sedar2 lah nyah,buatnya Allah tarik anak kau sorang,x de makna smua benda yg kau bli,kau tunjuk tu nyah...dulu ingat lgi,mak kau nak undur kreta,hampir terlanggar qila..alhamdulillah qila slamat...tu smua dugaan..klu terjadi sbliknya...menyesal pon x guna..kalau kau mmpu,kau bli lah..apa prasaanorg yg x mmpu tngok ..hentikan lah prangai kau i yg nak menunjukkan konon kau sorang je yg mampu..tnjuk psal kemewahan je la konon,pasal baca yasin ke,hapa ke ttg agama x de pon...mulut dah lah celupar..suka cakap vavi lah itu lah..

Marsha~ berkata...

Amboooii.. Mulut aku celupar kau perasan, yg mulut kau celupar tp pengecut tu kau tak perasan? Bukan mcm ni cara nak nasihatkan aku.. Kalau kau bagus sangat, kenalkan lah diri... Apsal kau takut? Aku nak sgt tengok muka kau yang suci tu...

Mana tahu aku boleh taubat nasuha terus kan... Berkat muka suci kau tu... Sesenang je kau dapat pahala dr dosa kering mcm ni... Kau takde hotak ke huh? Nak beramal, berdakwah kena ada caranya.. Menjaga hati sesama muslim itu penting.. Ni kau main tabur je.. Mcm mana cara kau berdakwah ni? Nampak sgt kau pun stok tepi jalan pny orang lah... Memalukan bangsa dan agama..

Kalau aku salah, tak bleh tunjuk cara betul? Vavi tu menyumpah ke? Ade dalam kamus?...

Menunjuk ke hapa ke? Ni blog personal aku... Eh suka aku lah.. Tak suka, gi lah baca blog yg ku suka... Ade aku paksa dtg sini?? Actually kau yang kepohci setiap hari nak tgk ape aku beli kan?

Jangan ingat aku tatau siapa kau....

Sekian terima kasih...

Marsha~ berkata...

And satu lagi... Setakat benda yang aku tunjuk ni tak layak nak dikata menunjuk pun sebab ni semua barang mampu beli.. Bukan aku letak harga barang belas2 ribu pun.. Takde pun org lain meleleh air liur tengok pun.. Semua ni barang2 asas kehidupan.. Aku tahu isu menunjuk2 bukan isu utama yang kau marah sgt kat aku ni... Ada isu lain iaitu, dengki dan sakit hati... Tak boleh tengok org lain senang dan lebih sket dr kau.. Kau dtg mengutuk kat sini baru2 je ni kan.. Sedangkan aku publish semua brg2 yg laki aku beli dah lama dah... Sejak qila dlm perut lagi, takde sape pun yg komplen... Sejak akhir2 ni je kau dtg sini bagi komen2 mcm ni.. Entah ape yg kau jeles dan marahkan aku ni, aku pun tatau.. Kau yg patut muhasabah diri kau sendiri.. Sedar diri tu dulu sblm nak tarbiah org lain yg langsung takde kena mengena dlm hidup kau! Hidup mati org lain, bukan hak kau nak pertikai... Tu semua kerja Tuhan..

Kalau aku dpt jumpa kau hidup2.. Jangan segan nak pandang muka aku sudahlah ye...

tiefazatie berkata...

sis..murah rezeki sis n family..alhamdullilah...

btw..sweet je saje je hubby sis beli coklat biar sama ngn die eh..hihi..

ariq mmg hover ok sis..dua2 die nak bantai main??nangis kalu ifa..hihi