Selasa, September 27, 2011

Sabtu yang sangat penat......

Pepagi dah bangun sebenarnye... Tapi tetap terlambat keluar rumah.. Huhuhu... Ohye, pagi2 tu Qila ade follow up dgn paed... Monthly follow up psl kes batuk dia dulu... Skrg alhamdulillah dah okay... Tapi still kena amik puff tu every day... Untuk prevention...


Masa ni tgh tunggu giliran.. One thing aku suka sgt dengan Mahkota Medical Centre ni, aku tak perlu tunggu lama... Kejap je register outpatient.. Naik floor 2, terus boleh jumpa doktor.. Pun menunggu takde lah lama... Nak settle bills pun floor yang sama... Mudah uols!


Sambil menunggu anak2 aku mcm biasa.. Main slide.... Qila mcm dah tak muat dah nak turun slide tu... Hahahahaha..... Ariq main slide kemain laju.... Macam ade hantu kejar dia dr belakang.. Aku yang tengok, aku pun turut sama penat!


Gambar harus blur sebab dia bergerak mcm rocket! Kedidi! Haih........


Sepatutnye gi sini anak2 aku patut pakai baju sports! Senang nak bergerak... Hehehehehe...

Lepas tu, kami ke Tesco shopping barang dapur.... Bestnye Mamypoko jumbo size just rm41.89... Enfagrow 1.7kg pulak just rm91.89.. Dan aku terpaksa akur.... Ariq dah kena pakai saiz XL untuk mamypoko... Kalau huggies dia still guna saiz L sebab Huggies lebih panjang.. Kesian dia asyik merungut "Taaaaaaaat..... taaaaaaaaat..." Ketat katanye....


Ni masa dia masih pakai L... Sipi2 je nak tampal tu..... Selalunye, mesti bocor tepi punye..... Badan takdelah dobot mcm kakak dia, tapi tetap ketat... Maybe boy lain sikit kot bentuk punggong dan pehanya....


Ni pulak Qila dengan saiz XXLnya.... Pun dah sipi2..... Pun selalu tembus tepi.... Hahahahahaha..... Tapi takpe, dia pakai malam time tidur je.. Lepas ni kalau dia komplen ketat, aku beli diapers dewasa utk dia... Wakakakakakakakaka...

Balik dr Tesco terus masak laju-laju... Lapar gilaaa... Favourite dish iaitu ketam masak cili api, makan then siapkan anak2 utk keluar balik..... Gi majlis aqiqah geng blogger... Ihiks... Nina Nuar kat Bkt Baru....


Sweet sangat dais ni.... Ni dia Ayra Aisya.... Betol kot eja ni..... Baru 12 days melihat dunia.... Lupe pulak nak amik gamba Nina.. Hahaha...


Comel kan?..... Geram aku tengok... Terus rasa nak baby lagi... Huhuhuhu...


Qila berselera betul makan bihun bakso.. Ihiks... Bibik puasa... Kesian pulak meleleh air liur dia tengok Qila makan bakso... Takkan aku nak mintak bungkus? Malu deeyyyy.......


Ariq pun sama selera.. Lapar ek sbb masing2 baru bangun tido......


Pas dah kenyang..... Berlarian lah ape lagi...

Lepas tu terus rushing gi rumah blogger sorang lagi iaitu Aida... Masa ni dah nak maghrib dah... Tapi tetap redah gak...

Tapi kami sibuk bergosipan, luep nak amik gambar.... Nguehehehehehehehehe.....

Sekian report saya untuk tuan manager! :p

- Posted using BlogPress from my iPad2

4 ulasan:

Aida berkata...

jalan-jalan raya rumah blogger adalah perkara yg baru kan .. bestttt ...

gee ryder berkata...

qila kena main slide org dewasa la qila...dah xbole nak slide dah tu hahah...

ariq kena la pantas...nama pun hero :P

aqeel skg pun pakai diapers XXL huggies. petpet n mamypoko xmuat.
tapi dia pakai mlm jer time tido

Marsha~ berkata...

Babe.. Mana ko dpt huggies XXL? Melaka mcm takde je.. Drypers adelah.. boy mmg takbleh pakai mamypoko... Kajian aku menunjukkan , ecehwah... Anak boy better pakai huggies compare mamypoko tp huggies purple mahal gilos lah tk pernah murah... :(

N.I.N.A berkata...

thanks marsha for coming...tp sorry x dpt nk layan..n thanks for the present too..=)