Hadiah dari Qatar......

Hehehehe.. Sekarang baru ade masa nak update.. Kihkihkih...

Jiranku sebelah rumah kan pemaustin Qatar... Masa raya ni diorg balikle Malaysia.... Tapi tak bali tangan kosong ye... Siap ade hadiah jajan dan FM untuk jiran tetangga....
 Mekacih ye Lela..

Anak2 aku tak tunggu lama.... Jam tu jugak habis diorg bedal biskut ni.... Dahle masa tu puasa lagi... Telan air  je aku masa tu.... 
 Dah terbukak dah pun tak sempat amik gambar.. Huhuhu...
Selain biskut, dapat jugak FM ye..... Suka gilaaaaaaaaaaaa...... Bertambah koleksi... Hehehehehe.....
 Ngap... Tapi masa ni diorg makan donut kot.... 
 Sopan je...
Dah start hangkat kaki.......

Tak sabar pulak nak balik rumah... Rindu kat bebudak dua orang ni....

Ulasan

Lelord berkata…
ahahahhaha biskut pun ko wat n3, kejap je cair coklat kat biskut tu huhuhu
Ummi berkata…
ohh..lela lelord itu jiran rupanya :)
Aida berkata…
menarik je kan biskut kat sana .. bebudak pantang nampak biskut .. laju je dia ngappppp

Catatan popular daripada blog ini

Betapa puakanya M-Suites Hotel itu

Short getaway bersama whole family..

Petua mendapat kepala yang bulat...