Isnin, Ogos 08, 2011

Bila nak start shopping raya ni???

Akekekeke.. Bukan memang dah shopping sejak Mei ke nyaaahhh??? Huhuhu...

Herm. Baru ada masa nak update blog.. Aku hutang uols keputusan GA... Aku dah sort top 10 dah... Tinggal lagi nak pilih the best 5 je... Aku tak main lah ye cabut2 undi.... Aku baca dan pilih betul2 punye... Thats y kena pilih betul2...

Tunggu ye sehari dua lagi... Sabar ye.... Kat office kerja melambak... Kat rumah pulak sibuk dengan anak2 dan projek menjahit langsir.. Sejak adik aku ada rumah ni, ohye dia dah permanent kerja Melaka so bila malam kami berebut memakai lappy... Dengan anak2 pulak berebut memakai Ipad... Huwaaaa.... Nak update pakai BB pulak, malas sebab kecik sangat... Hahahah...Alasan... :p

Esok aku try curi2 masa untuk update blog ni dan sort pemenang GA.. Bagi aku kalau just update mcm ni tanpa gambar memang tak syiok.. Rasa janggal dan cacat pulak...

Harap weekend ni dapat settle shopping kasut bebudak ni... Kalau sempat nak shopping utk diri sendiri gak... Herrrmm... Bila lah nak settle jahit langsir ni..... Huhuhuhu....

Lately ni Bi selalu hanta email sedih2... Paling sedih bila dia kata, "At least Ling rindu pada Bi seorang... Tapi Bi rindu pada 3 orang... Lagi berat Bi rasa.... Memang tak sabar sangat nak balik nak jumpa kalian semua..."

Sedih pulak bila dia cakap macam tu.....

Takpelah sayang.. Ada hikmah semuanya ni... Semoga ada sinar menanti suatu hari nanti...

Nampaknye, beraya di Muar lagi lah tahun ni........ Bi pun dah wasiatkan berapa duit raya yang perlu di edar pada anak2 saudara.... So segalanya dah well prepared.. Bajet untuk handbag dan kasut raya aku pun Bi dah bagi... Hehehehe... Terima kasih sayangggg... Huhuhu...

Oklah... Nak tgk ape jadi kat anak2 aku kat luar tu... Daaaaa.....


- Posted using BlogPress from my iPad2

10 ulasan:

Lelord berkata...

weii dak zaki ada wasiatkan duit raya tuk aku tak?

Ena Mazly berkata...

ena pun blom beli kasut bebudak ni lg... plan dgn mak nak gi kl this week,..shopping timeeeee....

Baju Kurung Budak berkata...

Salam.
Baru jer pergi Sogo hari minggu lepas, shopping. Takde keja sekarang ni, shopping jer....

hestyrezyuda berkata...

bila nak buat kuih raya ni.. hurmmm

oneyani berkata...

even suami jauh di mata..tp duet tetap dekat di poket!muahaha yani terbalik lak=p

Ummi berkata...

"At least Ling rindu pada Bi seorang... Tapi Bi rindu pada 3 orang... Lagi berat Bi rasa.... Memang tak sabar sangat nak balik nak jumpa kalian semua..."

ALAAAAAA...SEDEHHHHHH...

Ainul Hayat berkata...

Alahai sedeynye kak Marsha. Tapi tapi tapi...akak janganlah sedih-sedih sangat yer. Selamat bershopping nanti.

Aida berkata...

betul lah .. ling tu rindu en b sorang je kan .. en b tu rindu kat 3 orang .. lagi parah .. warghhhh ...
err kasut dgn bag raya ?? wahhhh meriahhhhhhh

tiefazatie berkata...

adui la..sedih baca nie..btol gak pe hubby sis ckp tue..sabar ye sis..pasti ada hikmahnya..

chill2..xmo sedih2..=)

enjoy shopping!

gee ryder berkata...

amboi qila, ni mesti ikut perangai mummy ni sambil makan sambil main ipad kan kekekek...

ariq nampak lain sket, mcm makin kurus sket.