Ahad, Julai 31, 2011

Short update...

Helllooooo uols... Aku pepagi buta dah bangun ni.... Sekarang tgh breakfast kat Philea Resort sebab ada event Proton Exora VIP Test Drive Session... Hehehhee..

First time aku terlibat event2 yang libatkan blogger ni uols... Memang excited... Event ni dari pagi sampai petang so mmg macam2 aktiviti sedang menanti... Memang teruja ni uols sebab jap lagi mesti kena drive Proton Exora tu.... Yeyaaayyyy..

Actually ingat nak bawak anak2 tapi disebabkan sampai petamg, tak sampai hati pulak... Tapi ramai pulak yg bawak family dan anak2.... Yelah, Exora besar maaaaa...

Takpe, nanti aku update lagi ye..... See u....

Ohye, selamat berpuasa kepada semua readers blog aku ya g aku sayangi.. Maaf ye jika ade tersilap bahasa dalam blog ni, ku susun sepuluh jari mohon kemaafan.. Kosong-kosong ye uols.. Hehehehe... Nanti raya mintak maaf lagi...

Okay... Daaaaa......


- Posted using BlogPress from my iPad2

6 ulasan:

zoe berkata...

Selamat Berpuase Kak!! :)

Tanpa Nama berkata...

Hadiah ramadhan dr proton..hihi -anasaliza-

Lia berkata...

Salam Ramadhan, selamat bersahur dan berpuasa akak...

UyuNs NuRuls berkata...

lor akak pi eh , yun pi hari sabtu tu ....kalo tek leh jumpa ,

Marsha~ berkata...

ohyeke??? heheh sabtu mak aka takde, takde sape nak jaga anak2.. huhu

نور افيره berkata...

tompang tanye..GA dh de pemenang ke? ^^