Ahad, Julai 10, 2011

Sexynyeeee dia....

Chooyyy... Bukan baju biru ni yang sexy... Bukannn... Hahahaha...

Kisahnye semalam eh kelmarin.. Jumaat lepas, masa aku dan geng opis comolot tgh nak makan nak Nandos JJ... Makan free uols, Zura belanje... Tetiba masa nak masuk Nandos, aku nampak Fina AF9... Kengkawan aku tak perasan, bila aku cakap baru diorg perasan...... Dia dgn kenkwn dia kot... Sume budak2 lagi... Ala dia pun baru 18 tahun..... Tu ha dia duduk meja kat belakang aku tu.......
Ape-ape pun kite order dan makan dulu.... Sebenarnye aku takle minat dia pun.. Aku just suka Hazama jeee... Tapi disebabkan dia nampak adoyaaaiiiii keding dan mencuba untuk sexy so hatiku menggeletis nak amik gambar dia... Hahahahahaha... Tapi segan pulaaaakkkk...... Macam2 cara fikir macam mana nak approach dia... Hahahahaha.. Sengal..... Makan pun kunyah tak kunyah je nokkk... Hahahah...

Last2 masa kawan aku perasan dia dah settle bayar dan nak blah terus aku gi kat dia dan cakap, "Fina.. Nak amik gambar buleh??" Boahahahahaha.....

So dia pun excited sbb ade jugaaaaaaaakkk peminat nak amik gambar dgn dia akhirnya.. Sebab dari tadi takde pun orang sibuk nak amik gambar kan.. Even bebudak Nandos tu pas aku amik gambar dgn Fina, baru diorg sibuk2 nak amik gambar gak.. Hahahaha...
Tapi sentaaaappp.. Gambar aku sorang je tak clear sbb pakai telefon Samsung mahal dak Wati... Ko tengok kepala aku ade sinar cahaya keimanan yang sangat2 over.... Hilang kejelitaan aku... Choooyyy!
Tapi takpe.... Janji aku dapat tunjuk betis dan peha Fina kat uolsss.... Saje amik gambar long shot sebab nak tunjuk betis dia... Hahahahahahahahahahahahaha... Bagi aku sexy sangat ni..... Dia budak lagi, patut tunjuk contoh yg baik sikit... Sexy2 pun watpe... Nanti mulut2 orang mengata mengutuk.... Patut ramai mengutuk dia kat blog2 hiburan..... Dia patut pakai sopan sikit lah kan.... Ikut pandangan aku lah...... Tapi, dia kurus sangat, so mcm tak nampak hot and sexy pun... Just nampak mcm budak sekolah yang trying hard to be hot lah..... Huhuhu..
Ni lah Wati... Zura punye gambar kat BB dia pulak... Tak sempat amik... Ni dari BB aku... So clear kan????? Tangan berseni kalau amik gambar memanglah berseni.... Lalalalalalalalalalalalalalalalala.... Makan daaalllaaaaaammmm....

Okay.. Ciow!

8 ulasan:

Lelord berkata...

wakakakkakakkaa amik gambo ngan retissss tu

far_east berkata...

lorrr ingat qila yg sexy hehehe

hestyrezyuda berkata...

ye lah kak.. over sexy nau.. dulu masa dia nyanyi kat event2 melaka tak la macam ni sangat rasanya... setahu hest.. kalau kat melaka.. yg pakai macam ni.. standet "mato-mato sepet yo..." tak klass langsung tak cukup kain nih...

Aida berkata...

marsha, dia mmg dari dulu mmg cenggini .. tp dia mmg humble .. dan kadang selalu blur .. wakakka

Marsha~ berkata...

alamak... Aida dah datangggggggggggg... cabutsssssss lariiiiiikkkkkkkkkkkkkkkk.......

Aida berkata...

wakakakaaaaa ... i tak kisah .. sbb dia mmg cenggini .. wakakaaaaa ..

LIP (^_^) berkata...

Alo lo lo...kelakar entry ni marsha

dyla berkata...

marsha, saya baca entry ni tergelak sorang2.