Jumaat, Julai 22, 2011

Karnival pengantin yang sedih...

Hahahaha... Gelak dulu... Masa memula Mama ajak gi tgk karnival pengantin kat Pahlawan Mall aku macam herk?? Nak buat hape??? Alkisahnye, Mama dah tak sabar nak survey konsep pelamin Boy, adik aku tu nanti.... Lorrrrrrrr... Tunang pun belum Maaaaa... 

Tapi belasah je lah.... So lepas balik dari Tesco hari Ahad lepas tu, berangkatlah pulak kami ke Pahlawan Mall....
Qila jelingggggggg je sebab macam boring kot.. Hehehehehe... Tapi kan, walaupun tak banyak sangat booth yang take part tapi okaylah jugak... Terpegun aku tengok pelamin2 yang ada sebab semuanya cantik2 belaka... Napelah masa aku kahwin dulu takde pun pelamin mcm ni ek??? Huhuhu...
Paling aku suka yang ni..... Untuk tunang atau nikah kot ni.... Tapi konsep bunga sebelah tu memang cool... Tingkap tu takyah ade pun okay kot.. Simple tapi sangat sweet...
Alolololooooo.... Tetiba dia mood baik nak posing atas pelamin ni.....
Posing ni khas untuk Daddy....... Nanti zaman Qila agaknye macam mana vouge lah pelamin time tu ek... Huhuhu... Qila betul2 rindu kat Daddy... Samalah kot dengan Daddy.... Bulu mata Qila banyak sangat jatuh... Huhuhu.... Bila lah Daddy boleh balik ye??? :(
Peace....
Hehehehehe... Aku nak gak enterframe wey...... Bukan senang nak bergambar bertiga ni... Ko tengok muka nakal Ariq.... Rasa nak kunyah2 je mata dia...
Mama siap2 dah plan Boy nanti kena pakai baju color apa untuk nampak menyerlah.. Hahahaha.. Tak sabar betul mak aku ni nak dapat menantu perempuan.. Huhuhu...
Tetiba minah ni offer diri untuk ambil gambar dengan dia... Belasah jelah..... Dia duduk diri kat pelamin tu tunggu orang datang bergambar dengan dia.... Ape lagi... Terus minah ni kena serbu dengan mamat2 bangla yang kebetulan ada kat situ... Hahahahahahah... Bangla tu mesti nak masuk dalam facebook.. Akekekekeke...
Cantik kan???? Merah hati dan putih...
Ariq agak bosan dan jerit2 nak keluar... Tapi disebabkan tenaga dia dah 50% habis sebab sejak pagi keluar, so dia duduk diam2 je dalam stroller tu.. Hehe..
Issssshhh... Buat pertama kali aku rasa color biru adalah sangat cantik... Cantik kaaaaan??? Haih... Tak sabar lak nak tengok adik aku kahwin... Huhuhu...

Balik dari Pahlawan Mall, sampai rumah aku terus masak ketam.. Gigih kan?? Mana ntah datang tenaga mencurah2 hari tu....

Hermmm.... Dan hari ni, aku anak beranak tengah demam selsema... So memang masing2 lemau je ni ha..... Nak keluar pun takde mood.... :(

Esok kena balik Tengkera...... Lama tak balik sama.... Kenalah balik tunjuk muka noks.... Next week dah nak puasa ek.... Kejap je masa berjalan tapi suami aku tak jugak balik2.... Huhuhu...

Oklah ciow...

7 ulasan:

Lelord berkata...

aku suka kaler biru tu...canteeekkkk

hehehehe kerana kauuuuuuu, aku masak ketam arini

ZuRaNaI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ZuRaNaI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ZuRaNaI berkata...

cantik btul!!

ZuRaNaI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ZuRaNaI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Aida berkata...

cantiknya pelamin zaman skang ni kan .. zaman dulu apa yg ada jelah .. gigih bagi arahan, tp tetap puas hati ..