Sabtu, Julai 02, 2011

Its July bebeh!!!

Kejap je dah July...... Hujung July dah puasa uols!!! OMG... Bila nak habis ganti puasa ni...........

Hermmm.. Tadi Bi call... Pas aku hantar email cerita pasal kemalangan yang hampir meragut nyawaku Jumaat pagi2 buta tu, terus dia risau... Jangan kata dia, aku pun trauma sampai sekarang ni.... Haih... Tu nanti lah baru cerita... Menakutkan... Bawak 50km sejam pun bahaya... Nasib baik ade 2 mat motor tu.. Rasanya kalau diorg tak over take kereta aku beberapa saat sebelum tu, memang aku lah yang jadi mangsa langgar kereta mamat mabuk tu kot... Syukur sangat aku tak apa2.... Traumaaaaaaaaaaa gila........

Bila agaknye Bi boleh balik ek??? Skrg dia on the way ke Argentina... Bibik sengal tu tanye aku..

"Tuan di mana sekarang puan??" Dia ni mmg lorat selalu tanye aku lokasi laki aku kat mana..

"Argentina" (Padehal, dia belum lagi sampai.. Still area Chile lagi...)

"Argentina itu benua mana Puan??? Di Amerika kah??"

"Erkkk!! Argentina sebelah Brazil.." Pastu dia buat muka konfius mcm nak tanye aku Brazil kat mana so terus aku jawap

"Brazil dekat dengan Sepanyol..." Wakakakakakakakakakakakaka.....

Mampos kaauu.. Tak kuasa aku nak explain Argentina kat mana.. Boahahahahahaha... Terus aku tergelak dengan jawapan bodoh aku tu... Actually nak sebut Venezuela tapi tersebut Sepanyol... Tetiba teringat pulak cerita Yo Soy Betty La Fea... Hahahahaha.... Sengal..

Cepatle start puasa... Harap2 Bi dapat balik pertengahan August.. Boleh shopping persiapan raya sama2... Tapi kalau balik akhir August pun tak kisahlah janji dapat raya sama.... Aminnn...

Tak sabar nak holiday dengan anak2 September ni....

Akak ipar aku lak baru pagi tadi planning ajak holiday ramai2 ke Brisbane bila Bi balik next ship tapi rasanya tak dapatlah kot.... Bi pun baru reply email kureng setuju nak holiday  ke Brisbane sebabnye kami ade plan lebih besar tahun ni.. Bukan holiday tapi benda lain... So komitmen lebih ke arah tu... Holiday can wait... Tapi plan ni kena realisasikan tahun ni jugak.... Harap2 adelah rezeki kami... Aminnnn....

Perkembangan anak2??? Ohye, sejak baik dari demam Ariq makin banyak cakap... Walaupun pelat tapi boleh lah faham ape dia nak cakap... Soooooo sweet sebab anak2 dah pandai cakap mmg tak menang Mummy nak layan mulut diorg yg macam bertih goreng tu... Hehehehe...

Ohya ek... Anniversary just around the corner... Aku ada dua hadiah tapi untuk Bi belum beli lagi.. Hahahaha.. Hampeh kan.... Takpe, dia balik nanti aku bagilah apa2 utk dia.. Akekekeke...

Oklah... Nak mandi dulu... Daaaaaa....

3 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

beli la hadiah mecedis satu!
hehehe

gee ryder berkata...

nak holiday kemane itu????

bibik baru nak belajar geografi tu...biarlah dia...


ngehehehe..

Aida berkata...

Marsha, aku setuju kalo kau realisasikan impian tu .. sbb tu adalah satu keperluan kan .. cuti boleh plan kan .. hehehe .. SETUJUUUUU