Selasa, Julai 19, 2011

Bosannye......

Adoooiiiii... Dah lebih stgh jam break ni...... Buang masa betul... Actually aku kat KPT ni... Ada workshop.. Tapi sistem asyik error.. Ni stop konon kata kejap je tp dah berjanggut aku menunggu....

Tadi pagi2 mood dah terbakar sbb terpaksa menunggu org yg nak menumpang kereta aku yg maha lembab tu....

Pastu kecoh cakap aku bawak jalan jauh.... Sengal.... Suka aku lah aku yg drive!

Sampai je KPT, terus dpt email dr Bi.... Hancur luluh hati aku membaca email dr dia...... Uols mesti dapat agak berita yang Bi sampaikan dlm email tu...... Herm.....

Sedih.. Hanya Tuhan yang tahu..... Kesian pada anak2 yang dah berminggu menanti.... Kesian juga pada diri sendiri... Kerana apa yang dihajati mungkin tak kesampaian...

Walaupun belum confirm lagi.... Tapi aku tak mahu meletak harapan terlalu tinggi.. Memang menitik air mata jatuh selepas selesai membaca email Bi tapi itu semua bukan salah Bi... Bukan juga salah sesiapa... Hanya mungkin Tuhan ada plan yg lebih baik untuk kami.... InsyaAllah....

Kemungkinan besar, aku dan anak2 hanya akan dapat mencium tangan Bi selepas 2 minggu umat Islam menyambut lebaran..........

Punah harapaan aku untuk bersembahyang raya bersama Bi dan Qila.... Aku tidak pernah berpeluang bersembahyang raya dengan Bi.....

Mungkin ada hikmah....... Mungkin ada yang lebih indah menanti...

Harap Qila tidak bersedih ye sayang..... Bukan kemahuan Daddy jadi begini...

Kite teruskan berdoa...... Moga Tuhan kabulkan doa2 kita ye sayang......

Amin.............

Sent from My Ipad2

9 ulasan:

Ainul Hayat berkata...

Kak marsha,
Sabar banyak-banyak ye kak. Bak kata akak, ade hikmah semua ni.

maya amir berkata...

alaa marsha.. rase nak menitik air mata bile baca ni sayang.. betul tu,Allah has big plan for you & family dear.. sabar ye..

p/s : tak suke dgn org yg tumpang kereta tapi banyak cikadak..huh...

Ena Mazly berkata...

Alahai, sayunyer hati mengenangkan suasana di pagi raya.. terutama utk si qila yg pasti akan terus merindui daddy dia... Sabar lah ye marsha... pasti ada yg lebih baik ditentukan buat marsha sekeluarga..

Ummi berkata...

aduyaiii..sesey..sedey...tumpang titik air mata kat sini.. :(

Aida berkata...

Ok, awak tengah mood sedih .. jadi tak nak cakap banyak .. ko kuat kan marsha .. pls pls pls .. kuat dan tabah .. eh, aku raya melaka tahun ni .. kita main bunga api sesama ye ..

hestyrezyuda berkata...

sabar lah.. kami kan ada ^_^

juliana berkata...

semoga lebih tabah menempuh hari2 mendatang bersama anak2....

hani berkata...

sabar ye marsha.... moga yang indah2 menanti marsha, qila dan ariq di bulan yang mulia nanti....

gee ryder berkata...

insyaAllah pasti ada hikmah disebaliknya...
Allah knows best!

jangan sedih2 okay...mai jalan kl beraya umah aku ;)