Isnin, Jun 27, 2011

Surprise dari Suami sayeeeeee......

Hari Sabtu haritu, sampai je rumah Mak nampak ni:-
.
.
.
.
.
.
 Hati sangatle tak sabar nak tengok tapi masa ni tengah sibuk-sibuk jiran tetangga dan saudara mara tengah sibuk memasak kat dapur... Tapi cecepat aku bawak lari masuk bilik... Hehehehe... Tapi kantoi dengan Mak sebab dia kata "Haaaa.. Tu baru sampai semalam tu..." Ihiksss...
Taraaaaaaaaaaaaaaa...... Aku dah perasan Bi shout kat FB dia pasal jam Omega... Tak tahu plak dia beli untuk aku... Ngeeeeeeeeeeeeee..... Takut nak bukak sebab takut tak cantik.... Hahahahahah.. Jahat kan????
Merahnyeeeeeeeee kotak dia.... Kak nam sungguh! Teringat plak dulu masa zaman bercinta dulu.. Bi ada belikan aku handbag merah menyala sebijik color ni uols!!!! Dari Hong Kong kot.... Aku pakai sekali sekala je tu pun masa keluar dengan dia... Wakakakaka....

Nak tengok isi dalamnye?????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Oooooooooooooooooo... Sambil menyelam minum air Bi niiiiiiiiii... Beli untuk diri sendiri gak... Hahahahahaha..

Couple Watches by Omega Constellation...
Simple dan smart lah... Nasib baik tak sarat sangat... Aku suka simpe2 macam ni... Sebab tangan aku kurus... Sesuai pakai yg simple je.....

Lama takde jam tangan bulat... Bertahun-tahun pakai yg empat segi je..... Tak sabar nak pakai tapi kena alter dulu aksi kecik sikit.. Heheheheh....

Terima kasih sayang.... Bi smsm tadi cakap iye..... Ni hadiah sempena 4 tahun perkahwinan kami 7 Julai ni.... Hadiah satu lagi sedang dalam perjalanan.... Hehehehehehe....

Terima kasih sayangggggggg.....

Suke sangat!!!!!! :)

10 ulasan:

far_east berkata...

wow kapel watches nie...romantik lah hubby kak marsha...so sweetttt

Ainul Hayat berkata...

wow...bestnye kak...cantek jam tu simple mimple jer...ade satu lagi adiah tu.....

Aida berkata...

wow.. omega tu .. ni taraf² ziana zain je ni .. ;p

Nina berkata...

waaa..bestnyer.. i dpt beli telur omega ajer..hehheh..suke!suke!.

Lelord berkata...

ekekekeke kalau box tu kale ijo mesti ko senyum lebor kan..kan...

weii aku pun jam patsegi jek, cam tak suit lak ngan tangan aku pakai bulat. xpe2 agak2 nanti boy nak x belikan aku jam bulat

OneSimpleMother berkata...

santekk.. tetiba rasa nak beli untuk diri sendiri dan hasben lak. hubby beli kat mana ni marsha. harga lg murah ke kat sana..? cewah.. tanya2 macam nk kirim jer.. hehehe.. tanya jer ni tau..

HaninFarshid berkata...

cantik...best...omega memang marvelous ;)

bestkan kena tingal nie?hahaha...ada je surprise and hadiah dari hubby kiter :p

Fazlinil Irma berkata...

saya langsung takde jam. pernah beli sekali, tu pun hilang ntah pi mana. lemas kot bila pakai jam. tak pun tunggu mcm awklah, ada org bg hadiah. hihii. ;)

~~Sue eLLa~~ berkata...

bestnya kak..cantik laaa....kelakar la akak taknak bukak sebab takut tak lawa..hehehe.....mesti lawa punyaa laa..utk isteri tersayang...

Tanpa Nama berkata...

Woowww bestnya kakkkk..apa laa hadiah yg akan menyusul tue..x sabar nk tau..hihi -anasaliza-