Ahad, Mei 08, 2011

Hadiah harijadiku...

Haaaa... Mesti korang tak sabar kan nak tahu ape aku dapat pada hari jadi aku tahun ni??? Wow... Memang best uols!!! Hadiah yang aku dapat belum tentu korang boleh dapat seumur hidup korang.... 

Gila berlagak kan?? Lantak ar aku punye blog suka aku ar nak berlagak.... Mcmle blog orang lain tak berlagak mcm aku kannn... Hahahahaha...

Kalau uols tu setakat dapat hadiah dari laki yang kononnye mahal harganye (baca : murah gila tak pun just dapat card jers), pastu kecoh tulis kat blog... Pastu bila ditanye apekah hadiahnye, jawapan cliche "biarle rahsia antara kami.."

Hek eleh.... Gi lah simpan je statement kau tu masuk dalam draft je nyah oiiii... Hahahahahaha.... Koser mak!

Tapi kalau dapat hadiah mahal..... Pergghhh... Siap amik gambau  closed up lagi... Show tak show off lah kan tapi kau ade??? Takdeeeeee nyaaaah... So diam2 sudeh...
Meh posing dulu....... Woaaahhh.. Ni amik gambar kat somewhere tempat yang ada banyak kereta ni mesti korang boleh teka kan apa hadiah hari jadi aku tahun ni.... Adekah Bi belikan aku sebuah kereta baru???

Lalalalalalalalalalalalala.....
Peace bebeh peace........ 

Memangpun... Betul tekaan uols... Memang Bi belikan aku kereta baru... Harganya lebih mahal dari harga kereta dia sendiri... Aku sangat2 terharu.....
Peace lagi.....

Hahahahahahahahaha....
Jangan main2 uols...... Tengok jari Qila tu..... :P Yesss.... Betapa seronoknye hati aku sebab  hadiah yang aku dapat tahun ni sangat2 aku nantikan... Memang Bi belikan kereta mewah untuk aku satu... Color ijau lagik.... Sangat catik!!!!




Tapi....... Dalam mimpi je uols... Heuheuheuheuheuheuheuheu......

Wakakakakakakakakakakakakaka....

Relax ar...

Statement berani mati kat atas tu pasti buat sang 'tanpanama' lajuuuuuuuuuuuuuuuuuuu je nak taip komen nak maki hamun aku kan?... Akekekekekekekekekekekeke....

Banyak ar hadiah hari jadi paling mahal dalam dunia...... Takde maknanye!!!

Bi pun bila aku tanye haritu dia just jawap rahsia.... Means takdelah tu... :P

Tapi memang aku ade dapat hadiah paling best di hari jadi aku iaitu :-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Penat nyah??? 
Hahahahahahah... 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................. Inilah dia.... Hadiah ituuuuuuuu.....

Total bill untuk Aerosport aku yang masuk bengkel selama 3 hari adelah RM1228!!!!!!!!!!

Dia discharged tepat pukul 6 petang pada 6 Mei 2011, pada hari Jumaat, ulangtahun kelahiran mak uolssssssssssssssss..... Sentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppp...

Habis duit shopping aku untuk ke Bandung...... Huh!

Best kan hadiah aku tahun ni??????

Kan aku cakap, korang pun takkan dapat hadiah mcm ni punye best punye... Bukan calang2 orang okay bleh dapat hadiah macam ni...

Wakakakakakakakakaka......

Amecam???

Sakit hati????

Hehehehehehehehe...

Bistu korang tak fikir sakit hati aku ni?????????

Hahahahaha.. Padan muka....

Sape suruh percaye.... Buwekkkk!!



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

7 ulasan:

Lelord berkata...

hahahahhahawau... aku baru nak skodeng apekah yg best sgt ko dpt tu

LiAnA berkata...

sib baik aku tgh kenyang giler.. kalau idak ada yg kena kunyah ni kang kekekeke..

HaninFarshid berkata...

hahahahaha! you're sooooo funny...

best apa hadiah tu....perabihkan duit laki gak......insyaAllah....adalah special hadiah dari hubby marsha tu ;)

hope its not too late to wish u happy mothers day....and happy belated birthday ;)

Tanpa Nama berkata...

Suspen giler laa baca entry nie!! Hehhehe -anasaliza-

Mama Qiestina berkata...

happy bufday marsha :)
yang ke?

eheheh kelAKAR GILEE.sakit perot ai baca tau :P
mmg mahal sungguh hadiah tuuu..ehhee.

btw, samalah kita may baby..

Aida berkata...

gilerrr lah babe .. penat tengok duit tu dapat kat tokey kedai kete tu kan .. haishhh .. x pe .. sila carik duit emergency plak .. hahaha

-oP_ida- berkata...

hahahahahahhaha..........gilow pecaya keta mewah ijau...dan-dan nak p jmpak akak..nak gak merasa naik..hahahahaha

sekali...lambak duit ke Pomen laa..

btw AKAK

happy belated BEFDAYZ........moga betambah kuat jadik SUPER MOMMY.....