Sabtu, Mei 07, 2011

Gi wedding Nina-Shahril..

Tengahari tadi aku sempat bawak anak2 gi wedding anak saudara kenalan yang aku kenal melalui blog dan jadi rapat sebabnye, kami dua2 isteri seafarer... Dia antara seafarer's wife yang aku paling kenal rapat maybe sebab dia tinggal dekat Muar, dekat sangat dengan kampung aku dan kebetulan kami agak selalu berjumpa... Ohye, nama dia Ena.. Sape tak kenal Ena kan... Haritu baru keluar Majalah Jelita... Ihiks..

Dan harini adelah wedding anak saudara Ena... Nina.. Pun kahwin dengan seafarer... Tapi seriously, keluarga Ena memang mostly kerja kat laut... Ipar duai dia 4 5 orang kot belayar.... Best sangat kot sebab ramai sekeliling dia berkongsi rasa yang sama.. Sedih sama sedih... Rindu sama rindu dan excited sama excited... Hehehe.. Memang meriah kan kalau ade kenduri kendara.. Hehehehe...

So, mari aku perkenalkan artis yang hadir kat wedding tadi iaitu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Abu Bakar Elah...

Wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakakakaakakakakakaka.......

Haha.. Sakit perut gelak guling2 wey.... Hahahaha.. Ariq oh Ariq...... Sengih tu paling tak tahan... Pasrah je Mummy ejek rambut dia...
Ini minah sangat bad mood tadi sebab kena paksa keluar dari kereta dengan Mummy... Dia boleh tanak keluar sebab nak sambung tido... Hadoiii... Dahle tengah2 panas tu kan lagi mau buat hal.... Gerammmm... Tu kau tengok muka dia mcm tu sampaileeeeeeee otw balik ke Melaka balik.... Masa sampai rumah pun sama, ngamuk2 tanak kuar kereta sebab nak sambung tido... Hahahaha.. Masa kat rumah tanak pulak tidur, dalam keta jugaaaaaak nak tido...
Anak2 ku sedang menanti makanan... Aku kalau gi kenduri kahwin memang aku bedal daging kurma je sebab tu je favourite aku... Ihiks... Kurma daging kat sana tadi sangat sedap!!
Dia ni memang hantu air.. Kuat main air & kuat minum air... Kalau tak dapat, memangle mengaum..... Sirap ni tak pure... Aku dah campur mineral water punnnn tetap macam heaven sangat dia dapat minum sirap tawar tu kan....
Suka sangat tengok dia minum air... Dia akan buat muka puas sepuas-puasnye... Hehehehe... Macam tak minum 7 hari!!
Tengokle tu.... Hahahaha...
Ohye... Baju pengantin sangat cantikkkk.... Material dia aku suka... Warna purple itu sangat menyerlah dan nampak mewah.. I like.......
First time aku tengok grup kompang siap perform depan pengantin... Siap menari2 lagi.. Hahahaha.. Macam lawak tapi terhibur gakle... Hehehe...
Ohye, aku tak sempat nak masuk bergambar dengan pengantin.... Panas betul harini.... Bebudak dah berkepam peluh... Pelamin Nina sangat cantik!!!! Perfect!!! Untung dia kan??? Dulu pelamin aku kulup je... Aku sempat amik gambar dr luar je sebabnye dalam tu penuhhhh... Heheheh.. Semua berebut nak tengok pengantin... Kalah artis.. Ihiks... Rugi betul tak dapat gambar full pelamin.. Tak sempat nak tunggu lama sebab kesian kat bebudak tu kan... Ariq tu bukan boleh panas sket kang mulalah tergaru2... Dalam kereta bukakkan baju masing2 terus pecut balik Melaka... Mengantokkkkkkkkkk mata sangat pedih rasa nak suruh bibik yang drive so aku boleh tidur kat belakang... Hahahahaha... Mimpilah ko..

Malam ni layan AF jelaaahhh... Esok mintak2 tak panas sangat... Nak bawak bebudak ni tengok wayang... Ihiks.....

5 ulasan:

Fazlinil Irma berkata...

ini abu bakar ellah versi hensem. geram kat gambar kenyit mata. aisshhh.. nak cobit2 pipi tu.

Ena Mazly berkata...

Thanks for coming Marsha... Tapi mmg cuaca sangat panas... Tu yang asyik bantai minum air je bergelen2 sampai ilang dah suara ni... Lepas ni kita lepas betul2 sesama ek.. selalu time majlis ni, susah sikit nak duduk2 sesama bergosip gosip kan... ehhehehe

Scha Nur berkata...

Salam..lahh akak pegi ke wedd nina tadi seresly scha x perasan akak pun.rugi rugi rugi x bertegok plokplok shiom dgn akak..

Lelord berkata...

cantek la perantin....

hahha adoi la ariq...wpun rambut pesen terkini kat klebang tetap encem

Aida berkata...

pasangan pengantin sama cantik sama padan dan baju pun cantik ..
tp ariq tetap hencemmm ye walaupun rambut mcm abu bakar yella tu ..