Ahad, April 24, 2011

Wahai blog!

Aku sangap gila ni wey...... Kelmarin gaji masuk (ada org kata gaji dah keluar)... Semalam plak gaji laki aku masuk.. Itu bermakna elaun laki aku bagi tetiap bulan pun masuk ar kan...

Patotnye semalam petang shopping groceries kat JJ tapi cancel sbb adik aku gi keluar dating.. Keta aku lak Mama pakai gi BTN.. Nak suruh aku bwk iswara Mama?? Tak kuasa aku stering berat gila.. OK fine lah..

Ingat pagi ni nak gi Holiday Inn ade warehouse Coach handbags dan Longchamp tapi... Aku kat umah mertua ni.. Malam tadi secara emergency balik ke sini atas arahan dr masa ke semasa yang aku perlu patuh.. Kalau tak markah SKT aku jatuh mendadakle kalau ingkar kata mertua.... Sampaikan aku tk dpt tgk AF mlm tadi sbb diorg tgk TV1 dan cite HMMW yang aku langgan kat astro first smlm kat umah adelah sia2 kalau aku berada kat sini arini... Damn...

Bosan!!!

Macam mana aku nak cabut jap ke Holiday Inn sedangkan aku dtg sini smlm pun pakai baju tido je.. Nak blk umah bersiap, hari pun malam... Tensyennyeeeeee...

Ditambah lagi Qila yg tetiba demam malam tadi...

Woaaaah... Bagai jatuh ditimpa tangga...

Let's celebrate double 'happiness' uols.....

Huwaaaa... Memang kata2 aku setiap bulan utk saving memang dimakbul Tuhan lah ini macam..

Nak nangis ke nak happy ek????????

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 ulasan:

Ummi berkata...

ada hikmah disebalik semua itu ;)

Lelord berkata...

adehhhh baru nak soh ko banje aku coach dpt wrislet jadik arr

Aida berkata...

wahhh .. minggu ni kat holiday inn ye ?? yg next week pun ada gak kan ??

Zuwairi Aiman berkata...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com