Selasa, April 05, 2011

Handsome dan sempurna..



Dulu masa ngandungkan Ariq... Sungguh I terlupa nak tenungggggggggg muka si Anuar Zain ni 18 jam dalam satu hari... Kat desktop PC I, I just letak gambau anak mat salleh mana entah.. Tu pun gambar baby girl...

Sudahnye rambut Ariq ala ala brownies gitu.. Rambut jelah, muka tetap melayu tulen.. Akekeke..

This time, kalau dimurahkan rezeki ngandung lagi... Sumpah uols!!! Mak nak tampal gambar Anuar Zain kat seluruh ruang bilik tidur mak.. Biar kenan sebijik sebijun muka mamat ni... Hahahahahaha...

Buleh??

Ade aku kena panah petir ni kang... Orang tampal ayat suci al quran, aku tampal muka Anuar Zain... Huhuhuhuhu...

Janganle sentap uols...

Suka mak le kaaaann.. Hahahahaha... Sedap kan suara dia???? Hermmm..........

"Dikala penuh ketakutan dengan badai kehidupan Ku bersyukur adanya Kamu..
Biarlah kehilangan semua yang dimilik di dunia asal masih adanya Kamu...."


Bi... Ling tetap chentakan Bi sampai mati... ;)

9 ulasan:

mummy_adam berkata...

tido xlena teringat suara dia yg sexy itu ;)

Marsha berkata...

yesss.... tau takpe kaaannn... hehehe

LiAnA berkata...

ggrrrrrr... aku masa abpbh haritu tak berkelip tgk dia nyanyi wakakaka

Ainul Hayat berkata...

feminat anuar zain yer kak...hehehe

iBu ZulFaQar RayYaN berkata...

i benci heliza..terus ryan keluar mata cantek,sampai atok brahim kata biji mata dia yg cantek..kekeke

LIP (^_^) berkata...

heheh...statement paling last tu best!!

gee ryder berkata...

aku mmg suka suara anuar zain.
aku suka lagu raya lama yg dia nyanyikan balk semula..pergh!! sedap giler..mendayu-dayu huhuhu

mummysyafie berkata...

kalau camtu, saya pun kalau ngandung lagi nak tempek muka tok ti kat seluruh bilik. hihihi..mana la tahu bleh terkenan kat anak.

Aida berkata...

mcm mana gediknya dira abu zahar dapat temubual masa melodi, begitulah jugak gediknya atau mungkin lebih gedik kot .. wakakaka .. bagilah gambit ke, gembit ke gambut skali pun, anuar tetap pujaan hati kuuuuuu