Sabtu, April 23, 2011

Dugaan demi dugaan..

Akhirnya menitik juga air mata aku ini.. Benda yang aku risau dan takutkan terjadi juga... Sangat tertekan... :(

Harini dahle Mama takde.. Tengahari tadi masa Qila tengah khusyuk2 tengok tv tetiba dia tanye aku, "Mummy.. Daddy mana?"

Terkejut aku.. Selama hampir dua bulan Bi sign on ni tak pernah pulak dia tanye.. Kalau dia teringat kat Bi pun, dia just cerita2 pasal Bi je.. Pasal nak ajak Daddy gi sana sini lah, beli itu ini lah.. Dan kalau aku tanye dia mana Daddy, dia sendiri akan cakap "Daddy works, carik duit.."

Tapi tadi, bila dia tanye, dan bila aku jawap, dia buat muka tak puas hati dengan jawapan aku dan riak muka macam kecewa sangat....

Terus dia diam...

Actually batuk dia mmg dah berkurangan lepas amik inhaler tu.. Alhamdulillah syukur..

Tiba2 lepas maghrib tadi.. Dia demam pulak.. Panas betul badan dia.. Patutlah masa aku sibuk masak tadi, dia just baring je.. Pas minum susu, terus tertidur.. Demam rupanye..

Aduhaaaaaaiiii... Susut batuk, demam pulak menyinggah...

Kenapa ni sayang??? Apa pula kali ni??? Qila demam sebab rindu ke atau sebab lain?? Aku betul tensyen dan stress skrg ni.....

Letih... Sangat letih...

Otak dah tak boleh nak fikir dah ni... :(
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 ulasan:

Elyn Sani berkata...

sedih pulak aku baca entry ko ni.

wafiq tgh demam sbb daddy baru OS 3 hari, inikan pulak qila dah berbulan daddy nye takde!!