Ahad, Januari 02, 2011

Rest in peace 2010...

Ape ke tebiat dah masuk 2 January 2011 baru nak cerita pasal 2010 ni nyah oi??

Eh... Kena tangkap polis ke kalau lambat cerita eh?? Nguahahahahaha...

Nak buat macam mana nyah.. Mak always wanna be different... Well....

Tu belum aku cerita pasal bola dan Khairul Fahmi... Tu lagi lewat kuar nanti... Heuheuheuheu...

Aku ade banyak kisah nak story.. Biase lah kan, blogger tegar tetap dan berpencen.. :P Cuma masa je takde... Bila kat rumah rasa bersalah nak bukak netbook bila anak2 sibuk nak ajak main itu ini.. Bila diorg dah tido, aku baru ade masa nak tgk TV atau baca paper... Pas 2 3 jam, ngantok.... Tu sebab blog berhabuk time aku kat rumah.. Kat office asyikkk makan gaji buta tngk internet kan??? Dasar pekerja tak guna.. Nguahahahahahahah...

Banyak gila draft berkepam dalam ni...

Tapi disebabkan tajuk hari ni adelah kisah tahun 2010 yang telah meninggalkan kite tu, aku nakle cerita gak ape aku dan anak2 buat di hari2 terakhir tahun 2010..

Kata dapat cuti free kaaannn?? Ape lagi, masa untuk menggembirakan dua budak bertuah tu...

Pepagi seawal jam 10 pagi dah keluar shopping!!! Tapi sebelum tu, oleh kerana yang sulung tetiba buat ngada dia tanak mandi, so terpaksa ajak mandi kulam.. Baruuuuuu dia nak mandi... Cis.. Lagipun lama tak mandi kulam...
Hamik kooo.... Dugung ke anak ikan paus ni???? Posing baik punye.. Nguahahahahaha...
Happy dia.. Seingat aku last mandi ni masa Daddy dia ade kot.. Gila lama tak mandi kulam.. Mummy lupe puloks...
Siap shampoo, berus gigi sabun semua kat luar ni....
Adik mandi bogel je.. Kalau pakai swimsuit susah nak sental nanti.. Jangan kau pandang pipit anak aku tu yeh....... Fokus kat tpt lain! Malas aku nak edit.. Netbook aku takde fotoshop..
Dia pegang getah paip tu sampai habis mandi... Feeling2 microphone.. :P
Habis je mandi, Qila gi tarik benda alah ni.... Terusssss zaaasss air keluar dgn laju... Nampak sangat lama berlipat sampai koyak bekas lipatan kulam ni...

Nampaknye Daddy kena beli baruuuuuuuuuuuu.........

Pas tu laju2 bawak nenek sekali gi kuar shopping... Membeli sesuatu untuk Daddy terchenta sempena hari lahirnya........

Bi.. Please lah diet.. Susah gila nak cari saiz okay!! Majuk!!!

Ohye... Happy New Year uols...........

As for me... Aku suka sangat kehadiran 2011.... 2010 tak memberikan banyak kenangan manis pada aku compared to 2009.. Aku tak berapa sedih meninggalkan 2010 terkubur begitu sahaja....

Oleh itu, rest in peace 2010!~

6 ulasan:

mamaDhea berkata...

happy new year babe! ;)

aku pon baru jek post entry tuk tahun baru.. hikhikhik

LiAnA berkata...

happy new year.. 2010 aku pun tak berapa best.. aku tak rasa apa pun bila masuk thn baru kkekeke

Aliza berkata...

sama la... ni baru nak siapkan deraf... bole??

janji ada kaaannn..........??? :-p

maya amir berkata...

happy new year:)

Aida berkata...

tak lambat lagi kan nak ucap happy new year .. hehehe

Aida berkata...

lupa plak .. gebuuu je tengok peha qila tu .. semangat dan padat kan .. hehehe