Isnin, Januari 03, 2011

Pada malam aku bertemu dgn Khairul Fahmi.. Nguehehehe..

Hak tuih tajuk!

Kahkahkahkahkah...

Takde maknanye... Hanya sempat angau beberapa jam je kat si Fahmi tu.. Esok paginye dapat tau dia dah ade awek.. Siap ade blog jiwang meleweh gituh... Terus zaaaaaaaaaasssss.. Mak putus chenta.. Kuangkuangkuang....

Alahaaaii.. Baru 21 tahun dah nak tunang2 bagai ni... Kejarle kerjaya dulu..... Dah kawen esok leceh lah wey...

Tetibaaaa... :P

Jeles punye pasal kaaaaaaaaaaaaannn.. Hahahahahahahahaha....

Back to the story....

Aku ni bukannye penggemar bola sepak pon. Nak2 lagi team Malaysia.. Semua players stock control macho dan sibuk bercinta dgn artis je.. Performance ke laut! Hampehs! Semua stock jaguh kampunggggg... Buwekkkk...

TETAPI aku dari dulu mmg suka dengan pemain muda- skuad remaja kebangsan lah gituh.. Team bawah 23 memang best lah bak kata adik aku sebab diorg still fresh & muda lagi.. Otak pun masih suci murni lagi.. Takdelah sibuk nak couple dengan artis itu ini dan asyik kuar masuk majalah Mangga je kan... :P

Tambah2 lagi dah menang dengan Indon 3-0 tu yang buat aku musykil, hebat sangat ke pemain Malaysia tu atau just jaguh kampung sahaje?????

Tu sebab malam final kat Jakarta, aku berkampung depan TV nak tgk dengan mata kepala sendiri... Hebat sangatke players Malaysia yang digelar Harimau Malaya tu kans??

Jujurnya, pemain Malaysia mmg mantap terutama Fahmi dan Safee... Tabik spring lah.. Semua orang setuju kan???? Tak setiap saat pun aku mata aku terlepas memandang bola tu... Tercoponggggg macam tengah tengok Liga Inggeris koooooo....
Suasana malam tu.... Terpaksa bentang comforter kat depan TV sebab Ariq dah merengek nak tido.. Dia tu kalau nak tido mesti nak baring2 dok celak ketiak aku.. Kalau tak, susah le dia nak pejam mata... Tapi seksa gak dia nak tido malam tu sebab kitaorg the girls dalam rumah asyikkkkkkk menjerit terutamanya MAK AKU..... Over tawww.. Bila kitaorg jerit je, Ariq nangis ketakutan.. Boleh?!

Hahahahaha.. Lucu sungguh!
Sian dia golek sana sini still takleh nak lelap mata.. Bising sangat! Mummy pulak sibuk update facebook on the same time... Ihiks....
Qila sibuk nak attention... Dengar bunyik gendang kat TV, dia pun sibuk nak bergendang... Adooooyaaaaiiii..... Yang nangis nak susu lain, nangis bunyik bising lain... Nasib baik aku ade runner import dari Medan... Nguehehehe...

Masa ni cousins Qila ade kat rumah... Tu yang tambah riuh tu... Diorg pun lucky tak mintak nak tgk cartoon kan??? Semua tetiba khusyuk lak tengok bola ini malam...

Walaupun aku sudah putus chenta dengan Khairul Fahmi... Bagi aku, dia tetap hero Harimau Malaya malam tu.... Bertungkus lumus dia jaga gawang pintu gol Malaysia..... Memang mantap lah.....

Safee pun hero gak.... Kalau tak, tak menang Malaysia wey...

Ape2 pun, tutuplah cerita pasal bola....... Ini dairyIzzara yek.. Bukan diary Mummy.. Huehuehuehuehuehuehue...

;)

5 ulasan:

chugie berkata...

ahaks..ramai dh jatuh chenta ngan si fahmi tu!

mariaariffbaby.com berkata...

hahahhahaha..
but really kan..ok la fahmi tuh

:P

Miss Ran berkata...

yeke
tak tgk lgsung..tau2 menang hehe

laila berkata...

tula ramai frust bila tau dia ada awek
sampai siap buat fanpage benci awek dialg kan haha

Aida berkata...

lebih hebat dari kisah si kembar yg sibuk nak kawin artis kan !