Isnin, Januari 03, 2011

Khairul Fahmi punye pasal...

Malam sebelum tu kan dah tido lewat sebab tengok bola punye pasal..........

Esoknya tu, dahle bangun awal pagi.. Pastu tak nap pulak sepanjang hari.... Mainnnnnnnnnnnnnnnn je keje dia dari pagi sampai petang....

Mummy balik keje tengok dia masih belum pakai baju tido.. Panas nenek kata... Masa ni 1st day potty training.... Tu yang asyik tukar2 baju sebab asyikkkk terkencing...

Masa Mummy tengah khusyuk nonton drama Tiramisu petang tu... Sekali toleh tengok ade seorang budak tu dah lembik....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Alololololooooooo....... Siap pegang lagi remote TV dengan harapan Mummy bukakkan vcd bintang-bintang dia tu...

Alololololooooooo.. Kesiannyeeeeeeeeeeee anak Mummy ni.... Dia ni jarang tertidur sendiri... Selalunye mesti mintak susu dan selimut busyuk dia......

Montok sungguh rupamu nak........

Rambut Qila dah pendek sebab masa nenek dan Mummy gi saloon, dia pun sibuk nak gunting rambut...

Buruk betul amoi tu potong rambut Qila... Balik rumah, Mummy trim bagi cantik..

Yelah, Qila 1st time gi saloon, mana dia tau duduk diam... Kalau Mummy yang potong rambut dia, Mummy rasuah macam2.. Heuheuheuheu...

Rindu pulak budak dumpuk banyak cakap ni.......

3 ulasan:

Aliza berkata...

ehehehe... comel sgt kan bila bebudak rebah lembik mcm ni...

re: ye, saya pegi itu konsert :-P WAJIB okeh, ehehehhheee

littlehumblelynn berkata...

marsha;

semangat betulkan qila...geram aku tgk !!

Aida berkata...

ishhh .. sungguh dia dah besar .. sangat berisi badan dia .. geram plak tengok .. :)