Rabu, Disember 08, 2010

Sejoooookkk perut Mummy macam ni..

Sekarang kan cuti sekolah, so cousins Qila yang dua orang tu ade kat umah nenek.. Diorg duduk dan sekolah kat PD.. Qila mmg closed dengan diaorg terutamanye dengan Aisyah.. Aisyah ni anak bongsu kakak Bi...

So ape je Kak Aisyah buat, Qila mesti ikot..

Paling kembang hati aku bila Qila ikot Kak Aisyah sembahyang..

Huhuhu..

Kalau dengan aku atau Mama, dia tanak ikot tapi just mengacau je.. Tapi dengan Aisyah, bukan main taat dia ikot... Hehehehehe..
Atas permintaan Bi, aku rakamkan gambar2 budak bertuah ni tgh sembahyang maghrib....

Yang tak tahan tu, dia punye sejadah kena depan sket so senang dia nak tiru Kak Aisyah... Kak Aisyah sembahyang betul2 ni.. Bukan main2...
Qila pakai telekung Kak Aisyah, so Aisyah terpaksa pakai nenek punye telekung.. Hehehehe... Siap telengkan kepala tiru style kite bila dah tahiyat akhir... Comel sangat..
video
Alaaahaaaiiii.... Sejuk perut Mummy ngandungkan Qila macam ni taw...

Nanti Mummy belikan Qila telekung dan sejadah ye sayang??????

11 ulasan:

norhidana berkata...

mmg sejuk je.... alahai msti senyum je kan

Lelord berkata...

alhamdulillah...

-aNida OtHmaN- berkata...

alhamduLILLAH..........COMELNYAA...moga sok besaq mengkikut perintah ALLAH yaa sayang.....

Ummi berkata...

BAGUS!BAGUS!BAIK QILA NIH..

Elyn berkata...

senyum aku tgk..... alhamdulillah!!

sw33tdarling.com berkata...

:) semoga berkekalan qila...!! kalau kekal macam ni, ramai orang nak buat menantu

Tanpa Nama berkata...

ooo ye ke ramai nk buat menantu?...sayrat pertama adalah spotrim utk daddy dia..wakakakaka...

Aliza berkata...

ahahahha... seronok kan bila tgk diorg tiru2 mcm ni? yg best skali, dgn lain org, lain gayanyer. ada yg dia buat ikut suka hati, ada yg dia akan taat ikut. tu la kerenah bebudak. mmg major stress-reliever!! :-D

good job, qila!

Aida berkata...

alahai .. dlm lincah mcm stacy, yg wajib tetap kena buat ok .. hahaha

Aida berkata...

alahai .. dlm lincah mcm stacy, yg wajib tetap kena buat ok .. hahaha

DYLA berkata...

alahai comey qila... baik sangat!