Isnin, Disember 06, 2010

Party buih!

Firstly, sediakan bahan2nye ye uols........ Kata nak party buih kan?? Hahahahahaha..
Banyaklah ko...

Murah jeghs.. Aku beli kat toysrus Tebrau tuhari...... Yang pasti bubbles refill tu melambak jual kat mana2.... Sengaja aku beli battery operated supaya takde susah anak2 aku nak sembur/tiup atau goncang2 nak kuarkan bubbles...

Yang pasti.............. Ini kali pertama diorg main bubbles dan diorg sangat happy dan teruja lompat2.. Teringat dulu time kite kecik2 kan... Selalu beli botol kecik color merah/pink tu kan.. Bubbles dia cair dan takde colorful mcm ni... Main 4 5 kali habis dah.. Mana ade battery operated mcm ni... Bebudak zaman skrg sangat lucky... Dah tu skrg banyak jenis.. Yang bubbles besaaaar.. Yang wangi dan colorful...

Ariq seboleh2 nak capai bubbles tu.... Hehehehehehe...


Sudahnyeeeeeeeeeee aku yang main sorang.. Qila dah jalan ikot nenek dia... Ariq hanya menjadi pom pom boy sahaje..

Hehehehe...
video

7 ulasan:

norhidana berkata...

heheheh ingtkan party buih cam kt spore tuh yg 18sx tuh... heheheh

seronok kan budak2 main buih2 nih..
org besar pun suke gk join sekaki

sw33tdarling.com berkata...

ga,bar last ariq tu btl2 muka macam qila... hehehhee

LiAnA berkata...

nampak mcm mummy dia yg lepas gian nk main wakakaka.. cute je muka ariq :D

Elin berkata...

kemain suke diorang ek...same like my dotter..suka sgt bubble n ballon..

kiss2 to ariq and qilla

hestyrezyuda berkata...

hahahhahaha... best..best... tp lastly mmaknye ye yang main buih .. hahahaha
walhal memang kehendak maknye tu nak kembali zaman kanak2

Aida berkata...

aku dulu salah sorang serious buyer utk bubble ni yg kaler merah kat kedai nyonya area rumah aku .. sanggup simpan duit semata² nak beli benda ni .. bila dah habis, cuba refill dgn air sabun basuh baju .. haram tak jadik !!

Marsha~ berkata...

hahahahahaha.. pakai syampoo lah aida baru jadikkkk.. hahahahaha