Khamis, Disember 09, 2010

Mana hidung???

Semalam masa dukung Ariq aku saje tanye dia mana hidung?? Tetiba dia naikkan hidung tayang lobang hidung dan gigi dia... Hahahaha... Entah mana dia belajar... Sangat cheeky okay...

Dia skrg dah susah nak tidur malam.. Asyikkkkk nak berjalan meronda satu rumah... Kalau kakak dia ok, tak kacau2 dia.. Dia lak yg sibuk kacau kakak dia.. Haruslah kakak dia marah kan....

Ariq sangat berhati2.. Hehehe.. Everytime dia tgh berjalan tu kan, bila kakak dia lari sebelah, dia mesti akan tunduk dan duduk.. Takot kakak dia lepuk atau tolak dia.. Heheheh..

Kadang2 kakak dia tak buat ape2 pun Ariq boleh jatuh terpeleot.. Hehehehe.. Clumsy betul. Fobia kot sebab kakak selalu lepuk dia.. Dasyat betul penangan kakak tu wey..
video

Cepat sembuh ye sayang... Pasni tanak sakit2 lagi.... Dah berminggu Mummy tak cukup tidur ni... Huhuhuhu...

Hilang seri wajah Mummy taw... :p

6 ulasan:

mas berkata...

pandainya ariiiiq.. :D ni luqman tgh tengok ariq ler ni..

Lelord berkata...

hahah ciannya ariq..terpaksa tunduk ngan duduk, dasat sungguh penangan kakak

m@y berkata...

Keeyuut la ariq ni!Ske sgt tgk..sgt cheeky..

littlehumblelynn berkata...

betuller anak sakit..macam kita yg sakit..x cukup tido :( anyhow smg cepat2 sihat tau ariq :)

sw33tdarling.com berkata...

amboiii.... pandainya...!

Aida berkata...

tu nama dia, planning .. hahaha